weebl Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei jeg lurte enkelt og greit på hvordan fungerer det med et mac tastatur på pc? (kjører windows7) Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Usaklig: hvorfor i HIMMELENS navn vil du det? Sakelig: http://www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=mac+keyboard+on+windows+7&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai= , for lat for å trykke "google.com" i browseren... (etter å ha åpna browseren med museklikk, begynner å se hvorfor du ikke orket!) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 jeg har sett at det er mulig, det jeg tenker på er erfaringer med det.... (beklager om jeg var litt vag) og hvorfor jeg vil bruke mac tastatur? jo fordi de er enkelt og greit herlige tastatur! Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 jeg har sett at det er mulig, det jeg tenker på er erfaringer med det.... (beklager om jeg var litt vag) og hvorfor jeg vil bruke mac tastatur? jo fordi de er enkelt og greit herlige tastatur! Jeg sa det for jeg kunne føle fan-boyen inni deg... å påstå at mac tatstaturet er noe annet enn elegant å se på er vas. ekte pc helter bruker andre våpen: Jeg har sverget til Logitech wave, har det på jobben og hjemme (kjøpt begge to selv). faktisk så vil jeg gå så langt å si mac tastaturet er ubrukelig. har selv prøvd et, og ja: det er elegant men så lite ergonomisk som det er forsvinner elegant verdien og tastaturet blir rett og slett ubrukelig. :D (nå er det noen med eple i hjertet som tenker at nå "er vi i gang igjen" ) men tilbake til casen: fikk du det til å funke? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 jeg har ikke kjøpt et mac tastatur, men vurderer tanken for at JEG synes det er behagelig å skrive på og solid. jeg eier ingen apple produkter og er sterkt imot jerngrepet apple har rundt alt av software som kan brukes på apple produkter men de produserer mye utstyr av veldig god kvalitet blandt annet skjermene dere og tastatur Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 PC og MAC-tastaturer har litt forskjellig layout, så du vil nok få litt problemer med tegn du ikke finner og taster som ikke gjør noe. Men, hvis du vil ha noe som ser pent ut, er flatt og godt å skrive på, prøv: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Apples trådløse tastatur er det beste tastaturet som finnes der ute. Og ja, det funker til Windows 7. Jeg brukte det selv. Du kan ikke parre det på vanlig måte, men du må bare høyreklikke på driverinfo under parringsprosessen, så går det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå