Kakebakelate Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Leste ut Chronicles of the Black Company: The Black Company - Shadows Linger - The White Rose by Glen Cook i natt. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Den serien står på lista over bøker som skal leses. Må bare bli ferdig med nye WoT-boka, og når de kommer, den nye, og siste, Malazan Book of the Fallen-boka og den nye Gentlemen Bastards-boka. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Noen som vet om man gan kjøpe manga på nynorsk ??? har lett etter det veldig lenge nå fordi det finnes ikk en eneste bok som er inresang på nynorsk..... si fra hvis noen finner noe Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du har forvillet deg inn på feil sub-forum for slike spørsmål, Daniel. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jepp, her snakker vi om bøker med tekst i, som ikke har tegneserieruter. Get outta here weaboo. Endret 4. november 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har ligget i senga de siste ukene og lest gamle Pundus tegneserier som jeg har lest ørten ganger før og har lyst på en ny bok. Jeg digger fantasy, men er relativt ny til sjangeren når det gjelder bøker jeg har lest. Jeg har lest Eregon og 3 av Phenomena bøkene. Jeg liker å lese på Engelsk, men om det er på Engelsk eller Norsk har ikke så mye å si. Har noen noe tips til hva jeg burde lese? 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hørt mye bra om Wheel Of Time serien av Robert Jordan. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Takk, får sjekke ut den Er det play.com som er best å bestille bøker fra, eller? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) WoT er en koselig serie som anbefales på det varmeste. Kan ellers anbefale Mistborn triologien, og vis du er ute etter noe litt "råere" så ville jeg ha anbefalt The malazan book of the fallen. Har også hørt mye bra om A song of ice and fire, men har ennå ikke kommet igang med serien selv. edit: Har de siste gangene kjøpt fra amazon.co.uk. Tar omlang 6 dager før jeg får bøkene da. Endret 7. november 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Liker veldig godt kampscene fra Eragon med drager, magi og blodsprøyt Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kan anbefale Wheel of Time på engelsk. Universet og personene er alfa omega og det er lett å "leve seg inn i". Føler selv at ringenes herre ikke kan måle seg med wot, men leste den på norsk, så kan ha noe med saken å gjøre. Hørt mye bra om Mistborn og Way of kings også, men klarer ikke å starte på noen ny bok før jeg har lest neste utgave av wheel of time som kommer snart. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tower of midnight er kommet ut hvis du ikke var klar over det. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hva! Har hatt det i hodet at den skulle komme ut den 11 november, også er det søndag idag/morgen.. Toppen av ulykkelighet akuratt nå. Uansett takk for info =) Skal få tak i den på mandag hvertfall. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Outland butikkene er da søndagsåpne, så du har vel sjangse da og. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvis jeg skal lese WoT burde jeg begynne med Eye of The World eller New Spring? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eye of the World. Anbefaler å lese bøkene i rekkefølgen de ble utgitt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Gjør ikke noe galt med å begynne med New Spring. Men du vil forstå den bedre hvis du begynner med Eye of the world. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Orker ikke å sjekke om det er nevnt med anbefaler "The Wheel of Time" av Robert Jordan på det VARMESTE. Utrolig gode og avhengighetsskapende bøker, og så utrolig godt gjennomført. Begynner du har du lesestoff for et år fremover Do it! Ops, der var det noen som allerede hadde nevnt det, men Endret 7. november 2010 av sneipen92 1 Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvis jeg skal lese WoT burde jeg begynne med Eye of The World eller New Spring? Definitivt Eye of the World, New Spring er kun en ok bok som forteller bakhistorien til to bikarakterer. 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "The First Law" av Joe Abercrombie er en serie jeg vil anbefale. Lettlest, interessante karakterer. Den gikk ned på høykant hos meg. Liker forresten Malazan Book of the fallen, men den krever nesten at du leser litt fort ettersom den er rimelig langdryg. I tillegg så har den tre paralelle historier gjennom 10 bøker på 1000-1400 sider. Personlig hadde jeg likt den bedre hvis serien hadde blitt delt i tre serier. Det hadde vært lettere å følge med. Det jeg liker med Malazan Book of the fallen er rett og slett skalaen. Digger Bridge burner kompaniet og historiene rundt det det. Bøkene er rett og slett episke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå