Stineprog Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Overskriften sier vel det meste.. Jeg får kjøpt en Nintendo 64 (med 3 kontroller + Pokemon stadium, Mariocart og Super Mario 64) for 500 kroner. Jeg syns det er et godt kjøp, men hvor mye er det egentlig verdt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er vel ikke helt på ordet den prisen der. Jeg vil si at rundt 350kr for konsollen + spill er riktig. Spillprisen vil nok avhenge litt av popularitet og etterspørsel og Mario Cart og Super Mario 64 vil normalt koste noen kroner så 500kr totalt er ikke for mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er en god pris. 3 kontrollere er sjelden vare, pluss to spill som hver kosta over 500kr nye. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, det er et godt kjøp. Spørs hvor slitt kontrollerne er, vis de ikke er slitt i det heletatt er det årets røvkjøp Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 En nintendo 64 sier du? Den er vel verdt sånn omtrent like mye som en gammel binders og en halv epleskrott. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde lett gått for det tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå