magiQ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hei! Har nylig kjøpt meg nytt GPU(5850), og tenkte jeg nå i samme slengen skulle oppgradere resten av PC-en også. Deler som jeg skal beholde: GPU: XFX HD 5850 PSU: Antec EarthWatts 500 HDD: 320gb etellerannet(har ekstern 1tb i tillegg) Tilbehør: Mus, tastatur, skjerm, headset osv. Deler som jeg da må kjøpe: Hovedkort CPU RAM Kabinett Jeg har satt sammen denne listen på prisguide. Jeg lurer da på om det oppsettet ser bra ut, og om det er noe jeg heller burde kjøpe? (skal ikke bruke mer enn 4000kr +/-) Endret 7. september 2010 av liiland Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det ser helt greit ut det oppsettet der. Minnet er kompatibelt med hovedkortet som også er en populær modell så jeg har ingen merknader. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Helt enig med vidarkri her. Men du kan få det diskre Antec300 for under kr500 med suveren luftflyt. Husk også at kabinettet alene gjeren drar kr 150 i frakt om du ikke kan plukke opp delene i butikk Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan er kjølinga i Antec Three Hundred? Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) her er testen på HW.no. Det følger med to vifter med kabinettet men disse har jeg skiftet ut i vårt stueoppsett da de ga for mye lyd. De var forøvrig med tretrinns regulering så kjøleytelsen var helt suveren om kabinettet skulle stått som spillPC på et annet rom. edit:leif Endret 7. september 2010 av torfinns Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Da tenker jeg at jeg går for Antec300-kabinettet (y) Takk for hjelpen! Endret 7. september 2010 av liiland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå