Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lærer fetish

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

halla :p

jeg er en gutt på 12 år, og har en fetish for lærere.

nå nylig kom det inn en vikar på rundt 20-25 år. hun var så sinnsykt deilig. jeg følte jeg ikke hadde noe valg, så jeg sprang inn på doen for å skyte ut litt...

er veldig svak for slike spenstige lærere. de gjør meg sprengkåt. hver natt drømmer jeg om at hun skal voldta meg, at jeg må sitte igjen i timene hennes for å få den straffen jeg fortjener. hun sier jeg har vært urolig i timene hennes. hun sier at sammen skal vi forebygge disse problemene mine. det ender med at jeg blir med henne hjem. hun sleper meg inn på soverommet og river av meg klærne. så roper hun "oppfør deg" hun slenger meg ned på sengen og kaster bh'en sin i trynet mitt. så ber hun meg rive av henne trusa. jeg adlyder ordre og river den av før hun vet ordet av det. "Alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, skal også dere gjøre mot dem" var setningen som gikk rundt i hodet mitt. hun skrek "ta meg på alvor, for faen" og jeg TOK henne på alvor, det kan jeg love dere. Adrenalinet pumpet gjennom kroppen min og jeg følte jeg var nær ved å komme før det hele var i gang. hun skrek som et villdyr i det jeg skøt meg selv inn i klitten på henne. det var som en storm. jeg slo ut pusten av henne og sprutet vått i trynet hennes slik at sminken skvatt over hele rommet. slike ting drømmer jeg om nesten hver natt, og i timene greier jeg ikke å konsentrere meg....

hva kan jeg gjøre med dette problemet!?!? kan noen hjelpe meg?

mvh gutt 12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...