Bispen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei, noen som vet om en bra app til android for å holde orden på oppgaver? Jeg har en del oppgaver som skal utføres f.eks hver dag eller hver uke og ønsker å legge det inn som en liste som jeg kan krysse av når det er gjort. Bruker gmail og har prøvd å bruke google kalenderen. Men jeg kan ikke se at det er mulig å legge inn gjentagende oppgaver. Kan legge det inn som vanlige avtaler selvfølgelig. Men det blir litt mange tastetrykk å slette det fra kalenderen når oppgaven er utført. I tillegg blir det veldig mange punkt hver dag i kalenderen og selv om jeg legger oppgavene i en egen kalender vises disse på samme måte som avtaler (lett at avtalene forsvinner i mengden....) Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du har astrid Tror den skal dekke dine behov med widget osv Jeg bruker den, kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Bispen Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Du har astrid Tror den skal dekke dine behov med widget osv Jeg bruker den, kjempe fornøyd ah, perfekt. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå