torboe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Som det tittlen sier lurer jeg på om noen har teksten til sangen Mjød av Kvelertak? Drit tøff sang, men litt vanskelig å høre mye av det de synger! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 har lurt på det selv, men er nesten litt redd ikke engang vokalisten i Kvelertak vet det .. men siden du ikke får noen svar, kan du jo starte med det du har klart å tyde, så kanskje noen av oss andre kan fylle på med litt.. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 hehe ! redd for det ja, veldig vanskelig å få fatt i ordene ! Skal sette meg ned å virkelig høre etter og prøve å fange opp noe vartfall Lenke til kommentar
feggy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jeg er nesten sikker på at hvis du spør google, så vil du få noen slags hjelp.. eller? Edit: feen... Det var jo litt pinlig Endret 10. september 2010 av feggy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fant den på facebook, så den er sikkert ikke helt korrekt :!: Nå ska me ta ein liten sang Den dreie seg om alkohol Me har ingen sånne tekstar Me vil gjerna ha litt spekter ... ... Suttung fulgte hakk i hel Odin kicka assen hans Suttung leve ei mer lenger Me har all den mjød me treng Full av all dis galskap ... Ska fyra opp ein liten tjall Setta på litt svartmetall Sammen med min beste venn Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det daglige brød Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det e bedre enn øl Nattens sønner at og lengter ... Så ska me pula Odins enka Mens me råe riff ska sjenka Svarte rever dekk attens Sjå Kvelertaks bestilens Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det daglige brød Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det e bedre enn øl Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det daglige brød Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 tok helt av med Kvelertak på Hove! Mjød! Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fant den på facebook, så den er sikkert ikke helt korrekt :!: Nå ska me ta ein liten sang Den dreie seg om alkohol Me har ingen sånne tekstar Me vil gjerna ha litt spekter ... ... Suttung fulgte hakk i hel Odin kicka assen hans Suttung leve ei mer lenger Me har all den mjød me treng Full av all dis galskap ... Ska fyra opp ein liten tjall Setta på litt svartmetall Sammen med min beste venn Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det daglige brød Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det e bedre enn øl Nattens sønner at og lengter ... Så ska me pula Odins enka Mens me råe riff ska sjenka Svarte rever dekk attens Sjå Kvelertaks bestilens Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det daglige brød Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det e bedre enn øl Odin ga oss Suttung sitt mjød Det magiske mjød Det daglige brød hvis dette er teksten er jeg glad man ikke kan høre den så godt når man hører på sangen. hadde en anelse om at de hadde slike tekster, menmen. bra plate uansett! Lenke til kommentar
torboe Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 oou! kvelertak på lydverket i kveld, tøfft! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så Kvelertak på konsert i september. Jævlig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
torboe Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Det tror jeg på! Veldig lyst til å se de selv snart..! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen oppdateringer på det tekstmessige?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå