KnutSkurk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei. Jeg har en 37 tommers TV og en surround-reciever i stua hjemme. Jeg ser såvidt denne pga hyller fulle i CD'er og DVD'er. Jeg har bestemt meg for at jeg vil kjøpe meg en mediesenter-PC/HTPC som jeg kan koble opp mot TV/stereo der jeg vil legge inn all musikk og film så jeg slipper å ha dette liggende. Kan noen hjelpe meg med tips til hva jeg bør kjøpe? Ønsker: - Stor lagringskapasitet (ønsker å legge inn alle CD'er på harddisken) - Muligheter for oppkobling mot internet (bittorrent/spotify) - God fjernkontroll - Greit om den kan fungere til å spille enkle online spill/se på youtube etc. Jeg er helt grønn på dette, og har gått meg vill i reviews og forum. Knut Lenke til kommentar
KnutSkurk Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Forresten så ønsker jeg helst en ferdig bygget sak jeg kan hente på komplett/MPX etc. Når jeg skal bygge noe selv går det skeis. Pris er selvfølgelig av relevanse, men kan strekke meg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå