Bispen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hei, har kjøpt en samsung galaxy s og er storfornøyd. Men det er en ting jeg lurer på. Vil gjerne har på kontinuerlig synkronisering av mail og kalendere (gmail) og sånnt når jeg er i wi-fi nettverk. Men dersom dette står på når jeg beveger meg bort fra nettet er jeg redd det plutselig blir svindyrt. Er det noen måte å hindre sånn type nettilgang når jeg ikke er i trådløst nett? Kan jeg evt slå av all bruk av 3G/EDGE og hva det no heter alt sammen som bruker nettet? Har kikket litt i innstillingene og fant noe som het APN-instillinger, der kunne man sette APN-type til Internett + MMS, Internett eller MMS. Hvis jeg krysser av for bare MMS her, hva gjør jeg egentlig da? Vil det føre til at tlf slutter å koble til Internett bortsett fra for MMS? Og vil jeg fortsatt ha tilgang når jeg er tilkoblet wi-fi? Håper noen kan hjelpe meg litt, er litt redd for å få en skyhøy regning pga utilsiktet nettbruk. Endret 8. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå