abene Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Googles prosjekt lever videre i form av "Wave in a box". Les mer Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 På tide Ventet på dette Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 På tide Ventet på dette På Google's kunngjøring, eller på HW's nyhetsformidling allerede 5 dager senere? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tja, vanskelig valg du gitt. Sjekket ikke slashdot, og så ikke noe spesielt oppslag der jeg "henger", så pytt pytt. Men, ja, det er egentlig at "wave" endelig faktisk kan brukes til noe som er viktig. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nå kan det til og med hende at det kommer en ny utgave av The Complete Guide to Google Wave (- noe som forøvrig er en påstand som får stå for min egen regning.) Bare for en uke siden så det ut som om hele arbeidet med boken hadde vært fullstendig bortkastet ... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kjempeflott at de gir ut dette. Håper bare det kan bli brukt til noe fornuftig. Synd Google dreit på leggen med "invite only" da Wave føltes ubrukelig for folk flest når de ikke hadde noen bekjente å bruke det med. Selv var jeg heldig og fikk bruk for det under bachelorprosjektet, så det er absolutt et flott verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå