alextech Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei! Har netopp bestilt meg ny lapotp fra komplett. En ASUS N61J. Men nå har det seg sånn at jeg skulle deaktivere nettverkskortet mitt en dag for å skjekke om selve nettet var nede eller om det var PCen som sleit. Men nå får jeg ikke aktivert det igjen. Jeg snakker ikke om å gå inn på tilkoblinger osv, men det er en hotkey som er FN + F2 som gjør at man skrur på nettverkskortet. Altså en ASUS funksjon. Vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Håper noen kan hjelpe meg. Virker som at kortet har hengt seg opp. Noen annen måte jeg kan skru det på igjen? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 I kontrollpanel, "Enhetsbehandling" funksjonen. Om ikke det funker så ville jeg ha forsækt å oppdatere driverene for å se om det hjelper deg noe Lenke til kommentar
alextech Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Takk for svar. men det har jeg desverre prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå