Gå til innhold

Rammstein

Anbefalte innlegg

digger Rammstein, synd jeg ikke så denne tråden tidligere :o)

vært på konsert med dem på quarten, det rocka vilt :)

liker nok best de rolige sangene, klavier eller spiel mit mir er min favoritt, men det går litt fram og tilbake. heirate mich fra første albumet skal heller ikke glemmes!

små-melankolsk og melodiøs tungrock, konge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikser Rammstein-låtene greit på trommer. Er en stund siden jeg spilte mye på dem, mest på grunn av at de fleste sangene blir for enkle og kjedelig å spille i lengden... Standard rytmer på trommer liksom. Men låtene er jo råe for det, bare litt småkjedelig å spille på trommer...

Lenke til kommentar
Fikser Rammstein-låtene greit på trommer. Er en stund siden jeg spilte mye på dem, mest på grunn av at de fleste sangene blir for enkle og kjedelig å spille i lengden... Standard rytmer på trommer liksom. Men låtene er jo råe for det, bare litt småkjedelig å spille på trommer...

Har du prøvd tromme soloen i Weisses Fleisch? Den er iallefall av det vanskeligere slaget. Uansett, Du kan finne tromme tablaturer til alle sangene på http://rammkopf.netfirms.com/

Lenke til kommentar
Jeg har LaB DVD'en, den anbefale 100000%, helt konge konsert. BIldene er topp, Knallbra lydanlegg brukte de, så lyden er og topp.  

Ellers kan du jo ta en tur innom www.herzeleid.com, der er det flere Live opptak av bandet (Under "Multimedia", Bootlegs)

Jeg har nettopp bestilt dvd'en nå, gleder meg 8)

Skal ta en titt på den siden du nevnte også, takk for linken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...