HighRoller Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) 24/7 Crew presenterer : Endelig skjer det, Norges største fighting-game turnering braker løs den 3.oktober 2010. Det spiller ingen rolle om du er nybegynner eller erfaren, alle er velkommen! Fete premier skal deles ut! Location: Amatøren - Rolf E. Stenersens allé 24, 0858 Oslo (Sogn Studentby) http://www.amatoren.no/index.html Påmelding skjer her: High Rollers Tournament påmelding For nærmere info angående turneringen, følg denne lenken: www.round1ko.com Turneringsformat: Tekken 6 - Singles (ps3 only) - Gruppespill - Single elimination i viderespill. - Best av 3 mot hver motstander, best av 5 runder per match. Super Street Fighter 4 - Singles (Xbox only. konverter tilgjengelig) - Gruppespill - Single elimination i viderespill. - Best av 3 mot hver motstander, best av 3 runder per match. Timeplan: 10.00: Dørene åpner. Casuals/Oppvarming/Shenanigans 13.00: Trekning av SSF4 grupper. 13.00 - 16.45: Gruppespill gjøres ferdig. Pause 17.00: Trekning av Tekken grupper 17.00 -18.30: Gruppespill gjøres ferdig. Pause 19.00: Finaler spilles. Deltakelse i begge turneringer: 50kr Det er ikke over selv om du er uheldig og blir eliminert tidlig i turneringen, for vi gir alle deltakere muligheten til en RE-BUY. Her kan alle som vil, kjøpe seg inn på nytt for å få en ny sjanse til å kjempe seg inn til ledige plasser i viderespillet. Rebuy: 50kr Location: Amatøren Rolf E. Stenersens allé 24, 0858 Oslo (Sogn Studentby) http://www.amatoren.no/index.html Veibeskrivelse: Jeg anbefaler å ta 25 Bussen til Yrkesskolen, da stopper bussen 2min unna der vi skal spille. Man kan også ta 3,4 og 5 banen til ullevål stadion og gå 10min derfra.* Med bil så kjører man ring 3 til ullevål stadion og kjører inn mot sognsvann/sogn videregående/sogn studentby. Dersom du sliter kan du ringe turnering ansvarlige; Dako (97 73 28 51) eller Taaj (40 28 29 86) (Mer info om premier vil komme) Love TjueFireSju Crew Endret 7. september 2010 av HighRoller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå