banansplitt™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei! Med den nye HD-dekoderen fikk jeg levert en signalkabel som var alt for kort og har dermed planer om å bestille en som er lenger. Kabelen er forskjellig på hver side, men den ene går i veggen og den andre i "ANT IN" i dekoderen. Hva heter kabelen og hvilken nettbutikk finner jeg dette? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Litt lite beskrevet, men ANT IN er vel standard antenne kontakt med coaxkabel vil jeg tro. Da er det vel en hann i ene enden og en hunn i den andre ??? Slik kabel finnes hol Biltema, ClasOhlsson, ELJØP osv. Endret 7. september 2010 av Glavalavala Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Den du beskriver er jo en helt vanlig antennekabel. Den finner du overalt! Billigste blir nok Biltema eller Clas Ohlson. Edit: Gah! Ett minutt for sent. Endret 7. september 2010 av Myst Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Ja der beviste jeg min tekniske smarthet. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå