Gå til innhold

Gjør artifacts i 3DMark noe viss det ikke er noen i spill?


alex100

Anbefalte innlegg

driver å klokker skjermkortet ganske høyt, og jeg ser en del artifacts i 3DMark03, men når jeg prøver spill som CS og Operation Flashpoint ser jeg ikke noen artifacts. spørsmålet er da:

 

gjør det noe at det er artifacts i 3DMark03 når jeg ikke får det når jeg spiller?

 

takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså..

ser du feil på f.eks vannet i 3dmark03?

 

Disse feilene pga jeg tror deler av kortet ikke blir ferdig med oppgaven sin før resten av kortet er det..

Jeg vet ikke om det skader kortet på noen måte.

Så lenge spill ikke bruker den delen som blir feil har det jo ikke noe å si da..

Fant ut at jeg dreit i å overklokke mitt skjermkort.. klarer seg fint uten overklokking :)

Lenke til kommentar
Altså..

ser du feil på f.eks vannet i 3dmark03?

 

Disse feilene pga jeg tror deler av kortet ikke blir ferdig med oppgaven sin før resten av kortet er det..

Jeg vet ikke om det skader kortet på noen måte.

Så lenge spill ikke bruker den delen som blir feil har det jo ikke noe å si da..

Fant ut at jeg dreit i å overklokke mitt skjermkort.. klarer seg fint uten overklokking :)

 

jeg så ikke noen feil bestemt på vannet, men en del på disse mennene som skyter f.eks.

jeg har spilt Flashpoint en stund nå og har bare sett 1 kvit flekk gjennom hele tiden, og det kan jeg leve med.

 

 

 

er det noen som vet om kortet kan ta skade av dette?

Lenke til kommentar

Vel, artifacts er en klar indikasjon på at du har passert maks nivået for stabil overklokking. Ting overoppheter og det er ihvertfall garantert at det ikke kommer til å bli bedre med tiden.

 

Jeg hadde ihvertfall klokket ned så langt at jeg ikke lenger ser artifacts. Faren er stor for at du vil få mer og mer artifacts hvis du fortsetter og presser kortet for mye hele tiden (og artifacts er første indikasjon på at det er nettopp det du gjør).

 

Klokk ned minnet på kortet ditt til artifactene forsvinner. Det er sannsynligvis der de kommer fra. For høy core overklokking resulterer oftest i kræsjing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...