Gå til innhold

Kjøre ordentlige racing/dyre biler...

Anbefalte innlegg

Jeg googler for jeg mener det skal finnes et slikt tilbud i england/sverige... mener å ha sett en webannonse for lenge siden men googlesøkinga mi gir mer ingenting.

er det noen som vet om "event" firmaer som tilbyr muligheten til å kjøre en racing/dyr/top performance bil? mener å feks ha lest at i både sverige og england var det firmaer hvor du kunne betale for å sette deg i førersetet på en ferrari feks :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis var med på et utdrikkingslag i England der de var på en sånn supersportsbil-dag. De fikk kjøre en rekke forskjellige biler, alle med instruktør sittende på. Der var også problemet, instruktøren holdt farten nede så mye at det overhodet ikke var morsomt. Man kan etterpå si at man har kjørt Murcielago men det er ikke stort å skryte av når det er mer spennende å kjøre Volvo på en smal riksvei.

Til slutt skulle de få kjøre en bil med åpne hjul (typisk Formel Ford). Bilen er en enseter og dermed var det ingen instruktør som kunne holde farten nede. Men det ble atter en nedtur siden motoren var plombert på 4000 o/min og de to siste girene var sperret.

Verd prisen? Nei.

Lenke til kommentar

En kompis var med på et utdrikkingslag i England der de var på en sånn supersportsbil-dag. De fikk kjøre en rekke forskjellige biler, alle med instruktør sittende på. Der var også problemet, instruktøren holdt farten nede så mye at det overhodet ikke var morsomt. Man kan etterpå si at man har kjørt Murcielago men det er ikke stort å skryte av når det er mer spennende å kjøre Volvo på en smal riksvei.

Til slutt skulle de få kjøre en bil med åpne hjul (typisk Formel Ford). Bilen er en enseter og dermed var det ingen instruktør som kunne holde farten nede. Men det ble atter en nedtur siden motoren var plombert på 4000 o/min og de to siste girene var sperret.

Verd prisen? Nei.

Oh... den er jo jevelig kjip. skjønner jo hvorfor de gjør det :D om jeg hadde satt meg i en slik bil HADDE jeg "dratt litt på" på slettene i alle fall (er jo ikke fullstendig idiot så hadde slakka av i svingen seff :D).

Men det var et godt tips... om andre har erfaringer så kom gjerne med dem!

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg visste jeg hadde sett en annonse et sted og selvfølgelig var det Vroom. Prisene varierer, men så gjør bilene også. Også holder de til i Drammen, så man slipper å dra utenlands. Skjønt, de har kanskje bedre tilbud i England og Sverige, men så dypt har jeg ikke jeg undersøkt. Hadde vært artig å bestilt en tur iallfall og jeg syns det er noe som burde gjøres ila livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...