Member Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Heisann! Jeg skal til og sette inn noen deler i min PC for og få best mulig FPS/Ytelse i spill. Det jeg lurte på var hvilket av disse prossesorene er best for spill. AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+ (2 CPUs), ~2.4GHz VS Amd athlon 64 3700+ 2.4 GHz. Og hvis det er noen flinke på data der ute har jeg ett lite spørsmål til. Hvilket av disse hovedkortene er best: MSI K8N NEO4 F, nForce4, Socket-939, ATX VS Asus M2R-FVM. Evt. passer Nvidia GeForce 9600 GT til disse komponentene? Takker for hjelp, om det er i store eller små doser!! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er ikke mange nye spill du kan spille på det oppsettet der. Men når det er sagt så er dualcore-en helt klart best. Altså 4600+. Skjermkortet passer i hvert fall til MSI hovedkortet. Asus kortet virker litt mer ukjent. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alt du har satt opp er utdatert teknologi, og hovedkort og CPU er utdatert med tre generasjoner... Jeg hadde et ASUS A8N-SLI Deluxe med 4600+ inntil nylig, og opplevde prosessoren ble flaskehals i systemet med byttet til GTX 260. Systemet virket velbalansert med 8800 GT, men grafikkytelsen til det kortet holdt ikke til nyere spill. Jeg tror ikke et 9600 GT vil yte stort bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå