Celestica Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Jeg gleder meg til å få sove uten å være redd for at den tingen skulle kravle inn i munnen min eller noe. :!: Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tidens gulkort :!: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Syns det var kult at du klarte å fange den, for ikke å snakke om å sove med den i hus! Kudos til deg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 "Norske" eddekopper er ikke farlige. Er man allergisk kan man få en reaksjon, men det er ellers som et vepsestikk. Edderkopper er heller ikke aggressive mot mennesker, og biter normalt ikke uten "grunn". HJELP. Den her forresten fått navnet 'jøde' og jeg løper rundt å leker Hitler med hårspray. Denne replikken er rapportert. Den er ufin i tema, men ikke rasistisk, og ikke ulovlig etter dagens rettspraksis. Om det burde være det er en annen diskusjon. Reaksjoner på dette tas på PM eller i tilbakemeldingskategorien, ikke her i tråden. Edit: Men selve replikken må dere gjerne kommentere, trådstarter har selv åpnet det sidesporet... Geir Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 "Norske" eddekopper er ikke farlige. Er man allergisk kan man få en reaksjon, men det er ellers som et vepsestikk. Edderkopper er heller ikke aggressive mot mennesker, og biter normalt ikke uten "grunn". HJELP. Den her forresten fått navnet 'jøde' og jeg løper rundt å leker Hitler med hårspray. Denne replikken er rapportert. Den er ufin i tema, men ikke rasistisk, og ikke ulovlig etter dagens rettspraksis. Om det burde være det er en annen diskusjon. Reaksjoner på dette tas på PM eller i tilbakemeldingskategorien, ikke her i tråden. Edit: Men selve replikken må dere gjerne kommentere, trådstarter har selv åpnet det sidesporet... Geir så faktisk bare det humoristiske i uten at det betyr mere enn det ,det men men.. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 skrev du ikke at det var 2 edekopper ? kanskje de har laget egg Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg burde aldri lest denne tråden! Nå føler jeg små edderkoppbein krafse over beina mine ca. hvert andre minutt. Jeg har også en gammel trevegg på rommet som har mange sprekker. Sprekker jeg har sett edderkopper krype inn i. Syns forresten jøde/hitler-kommentaren var storveis, det er jo ganske stor aksept for vitser om krigen nå, det begynner jo å bli noen år siden... Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg burde aldri lest denne tråden! Nå føler jeg små edderkoppbein krafse over beina mine ca. hvert andre minutt. Jeg har også en gammel trevegg på rommet som har mange sprekker. Sprekker jeg har sett edderkopper krype inn i. Syns forresten jøde/hitler-kommentaren var storveis, det er jo ganske stor aksept for vitser om krigen nå, det begynner jo å bli noen år siden... det er normal med x antal tusen edderkopper i ethvert norsk hus til enhver tid, de liker seg i kjellere, treverk, vinduer, skuffer og skap, og andre plasser de får være ifred!, og slik liker de det, faktisk om du/dere har en vaskekjeller og ser disse silkegreiene som ser ut som et nett bare at det er en tunnel innover liksom så er det en helt vanlig norsk eddekopp som har laget rede og mest sannsynlig lagt flere hundre egg der..de stortrives og vi skal være glad for det, de fjerner alt vi ellers ikke vil ha av skadedyr, vi kan nevne i fleng, fluer, mygg, lus, lopper, larver, biller..lista er så lang at..så rejoice! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Ikke skrem meg Hudrin Sorry for det med 'jøde/hitler' tingen, jeg støtter ikke på noen måte at hitler gassa jødene.Ser ikke hva som er galt med vitser om det, da. Endret 10. september 2010 av Nochan 3 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hudrin: Det er sant, de er jo egentlig ganske flinke disse edderkoppene. Når jeg i tillegg har en katt som er ekkel nok til å spise edderkopper, er sirkelen sluttet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nochan: Du spiser en del edderkopper mens du sover i løpet av et år. Kanskje ikke så lurt å ta hårspray på hvis det blir nattematen din. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 ^ Jeg har vanskelig for å tro at en edderkopp vil finne det særlig tiltalene å krype ned i et illeluktende, varmt og fuktig hull... Just saying. Tror(/håper) virkelig det bare er et "la-oss-creepe-alle-ut"-opplegg. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 BadCat: Men det vet jeg ikke. Og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hudrin: Det er sant, de er jo egentlig ganske flinke disse edderkoppene. Når jeg i tillegg har en katt som er ekkel nok til å spise edderkopper, er sirkelen sluttet. ja har funnet ut at katta er passelig glad i fluer,veps, og edderkopper, ble litt bekymret ei stund for om katta skulle bli stukket og bli dårlig men det ser ut som hun takler det helt fint, inngår det i normal diet for dem?!..og etter det man kan lese om facts om mennesker og edderkopper så er det normalt at vi spiser og svelger et par stykker iløpet av ei natt eller en mnd lest om et par som har hatt en edderkopp i øret sitt et par år, uten at det ble nevneverdige problemer, de bare dør ut rett og slett,de er er overhodet ingen fare for oss i disse strøk..de bare tørket inn og dør ut om de skulle komme seg inn i en øregang f.eks.. Endret 11. september 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nochan: Godt poeng. Rart hvordan ting ikke er så farlig hvis vi ikke vet om de. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis den var i ro lenge nok til å bli tatt bilde av, kunne du vel most den der og da? Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg aldri turt å vise meg på forumet igjen etter denne kommentaren. 1 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis du kombinerer hårsprayen med en lighter, blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå