Celestica Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Fortsatt ingen tegn til den... Har bestemt meg for å lete etter teip å legge på gulvet, aner ikke om det kommer til å funke men ska i det minste prøve.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kan jo spraye med hårspray, det senker nok farten på den for så og trampe, slå, sitte, mose den Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Hårspray fikk den bare til å sjangle, men den løp fortsatt like fort.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bruker du ikke sterk nok hårspray! G2b glue har vært mitt våpen i hele sommer, insektene rører seg så vidt ettepå Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Hvor lenge må man spraye for at de ikke skal røre seg? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Aner ikke.. jeg har et lite hat for edderkopper, og insekter generelt så jeg gir meg ikke på sprayen før jeg er sikker Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Nå er jeg trøtt og alt, hurra. Håper den kommer inn i suta igjen, sånn at jeg kan sove i senga mi. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) vanlig norsk huseddekopp, de kan bli eh "stor" i norsk målestokk og er lett og bli skremt av. alle hus har som regel et par av de, spesiellt om man lufter litt på dag eller kveld. ikke farlig i for mennesker i hele tatt, husker vagt og lest at det kan være som et loppebitt om de skulle bite..eller var det et vepsestikk til sammenligning..for trøtt til og sjekke det opp nå, men de er sky så den er sikkert mere redd deg enn du er den edit : for de edderkoppinterresserte, jeg så den største korsedderkopp i mitt liv ifjor sommer, i lofoten, den var 5-10cm og hadde laget et nett på 1x1meter på det minste, sykt...! Endret 7. september 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Teite edderkopp.. Har fortsatt ikke funnet den. Jeg er ikke redd for at den skal bite, jeg er redd for at den skal legge egg i øre mitt eller noe når jeg sover. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Etter jeg leste denne tråden lukket jeg dører og vinduer til huset Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har du fått sove noe, Nochan? Du kan sikkert kjøpe noe Raid i dagligvarebutikken Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg finner den ikke!! Har fått sove litt, men måtte våkne hver 5min for å se om jeg så den så er nesten like trøtt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg fikk problemer med å sove Men dra å kjøp masse masse spiral å sett rundt om på rommet, så gjør du etterkoppen fjern Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 stemmer for Nurk sitt forslag om å gjøre den drita Om du ikke finner den, så kan jeg komme med enda en slik at den nye og den som er på rommet ditt stifter en familie Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Finner den fortsatt ikke Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kanskje den har begynt å lage et rede Let i hjørner, under senga, og under og bak ting generelt ! Det gjelder livet eller døden Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 MWAHAHAHAHAHHAHA!!! Den kom løpende ut på gulvet, dårlig ide. Jeg hoppa opp fra soffan og spraya som en gal, den løp å gjemte seg men jeg fant den og den var oppå en plastikkpose, så praktisk, nå slipper jeg å vaske HELE gulve. Jeg spraya den med hårspray i 60 sekunder før jeg slutta å telle, den står med et plastikk-glass over seg nå og lever fortsatt, kravler rundt og alt. Catzy hårspray er ikke å anbefale om du skal drepe eddderkopper. Skal ta bilde nå.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg sa G2b glue, den limer sammen håret, og insekter! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Skal kjøpe den så fort som mulig. EKKELPEKKEL: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Å fysj! Tror jeg hadde laga med en flammekaster, å tatt konsekvenese av ødlagte ting ettepå. Jeg kommer til å få mareritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå