Gå til innhold

Fange edderkopp.. HJELP.

Celestica

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vanlig norsk huseddekopp, de kan bli eh "stor" i norsk målestokk og er lett og bli skremt av. alle hus har som regel et par av de, spesiellt om man lufter litt på dag eller kveld. ikke farlig i for mennesker i hele tatt, husker vagt og lest at det kan være som et loppebitt om de skulle bite..eller var det et vepsestikk til sammenligning..for trøtt til og sjekke det opp nå, men de er sky så den er sikkert mere redd deg enn du er den ;)

edit : for de edderkoppinterresserte, jeg så den største korsedderkopp i mitt liv ifjor sommer, i lofoten, den var 5-10cm og hadde laget et nett på 1x1meter på det minste, sykt...!

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar

MWAHAHAHAHAHHAHA!!! Den kom løpende ut på gulvet, dårlig ide. Jeg hoppa opp fra soffan og spraya som en gal, den løp å gjemte seg men jeg fant den og den var oppå en plastikkpose, så praktisk, nå slipper jeg å vaske HELE gulve. :D

Jeg spraya den med hårspray i 60 sekunder før jeg slutta å telle, den står med et plastikk-glass over seg nå og lever fortsatt, kravler rundt og alt. Catzy hårspray er ikke å anbefale om du skal drepe eddderkopper. :nei:

Skal ta bilde nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...