Gå til innhold

Fange edderkopp.. HJELP.

Celestica

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke om dette er riktig plassert :!:

Har en sånn GIGANTISK (litt overdrivelse) edderkopp her. Jeg har løpt etter den med hårspray i evigheter men den bare gjemmer seg og siden den løper 100km/t (overdrivelse igjen) så løper den fra meg! :hrm:

Jeg har fått spraya den med hårspray en gang men den bare surra litt før den løp videre. Jeg må lage et gasskammer! Men hvordan skal jeg få fanga jævelen? Hva spiser edderkopper..? Den var på romme mitt sist jeg så den men før det var den i stua, og jeg trodde fortsatt den var der og om det er 2 edderkopper så flytter jeg ut.

HJELP. Den her forresten fått navnet 'jøde' og jeg løper rundt å leker Hitler med hårspray.

807860-11-1283742633271.jpg

Beklager dårlig bilde, det er bare for å vise at den faktisk er ganske stor.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du fange den, slik du får kastet den ut? Eller har det ikke noe si om den blir skvist?

Hvis du skal fange den, så ville jeg ha anbefalt at du bruker en kopp og et ark. Hvis du klarer, så setter du koppen over edderkoppen, og stikker arket mellom koppen og overflaten du fangte edderkoppen på.

Hvis du gir f*** i om den kommer ut av huset i live, eller ei, så hadde jeg brukt en sammerullet avis, og slått livsskiten ut av spideren.

Men bare for å gjør jakten mer spennende for deg, så har jeg funnet et bilde som ikke er fullt så deilig.

OBS: NSFW? EKKELT? SPOILER ALERT!!

pisto.jpg

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Etter å ha bodd i kjelleren i ca 5 år nå har jeg blitt vandt med en 5-10 slike edderkopper iløpet av året. Har en tendens til å oppdage bevegelse i øyekroken, og når jeg ser er det ingeting. Når jeg snur meg bort kommer det igjen. Snikende jævler. Kommer som et lyn over gulvet, og det som hjelper er å trampe hardt og brutalt på dem der og da.

Lenke til kommentar

Den er for rask til at jeg får fanga/drept den da, det er jo problemet. xD Vil helst ha den død, om den bare hadde tatt seg en tur her hadde jeg kasta den ut men den har flytta inn og her ingen planer om å dra.

Tror ikke jeg får kjøttsår av et edderkoppbitt i norge. :p

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg får kjøttsår av et edderkoppbitt i norge. :p

Bra holdning! Fortsett å tro det, så er du snart kvitt edderkoppen. Men bare ikke bli bitt.

Og jeg støtter Nurk sitt forslag fult ut.

Har du ninjakostyme, så er det ingen edderkopper som ønsker å være i ditt nærvære :ph34r:

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...