Gå til innhold

3x Dell U2311H 23" , ATI HD5970 "Black Edition" EyeFinity på vei :)

Skognisse

Anbefalte innlegg

Hei!

Gleder meg som en liten unge igjen nå. Jobbet og spart opp , og solgt diverse eldre pc'er for å få råd.

Men finner få som kjører dette oppsettet i EyeFinity (3x).

Det må jo være en ypperlig skjerm ? IPS panel , Displayport integrert, så en slipper dongle / adapterkabel.

1920x1080 oppløsning er nå så.. men fant liksom ingen gode alternativer med 1920x1200 utenom dell sin 24" , men da snakker vi jo 4k+ pr skjerm.. gang det med 3 så skjønner en hvorfor :) da venter jeg heller til 120hz.

Er det noen andre her som kjører lignende oppsett, eller har tenkt på det ?

Forøvrig har jeg en E8400 @ 4,16 ghz og 8gb ddr2-8500 @ 1100mhz , Asus P5Q Deluxe.. så spørs jo om det kommer til å skrante litt på cpukrefter.

Vil jeg være tjent med å finne en muligens brukt Q9550/Q9650 , eller bør jeg heller gå for i5 f.ex ?

Handlet skjermen her : http://www.dustinhome.no/pd_5010456532.aspx 2129 pr stykk, og 99 i frakt for alle 3 var jo genialt.

Endret av Skognisse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har også kjøpt 3 av disse, og fått de opp å gå (se resten av oppsett i signaturen). Er storfornøyd, og til tross for 8ms responstid, har jeg ikke merket noe til ghosting. Ser også at disse skjermene stiger sakte men sikkert i pris. Nå koster de 2199, når jeg kjøpte de kostet de 2099, og når jeg begynte å vurdere de kostet de 1999. Hvis du skal oppgradere maskinens prosessor er det like greit å kjøre på med full pakke (hovedkort, cpu og ram.) Men det bil du fort finne ut om det er nødvendig (om du ikke allerede har funnet det ut). E8400 er jo en av de bedre CPUene til tross for at den begynner å bli litt gammel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...