Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drømmedama blir søster

Gjest Forvtivlet gutt 16

Anbefalte innlegg

Gjest Forvtivlet gutt 16

Hei er en gutt på 16 oghar et stor dilema

jeg har en god stund datet dattra til en venine av fatern.

men nå i det siste har hAn begynt og bygge et forhold til denne damen.

Det er også snakk om at hu og dateren skall flytte inn til oss.

Er kjempe forelsket i denne jenta og vi har begynt å få et bra forhold.

Men nå blir nok alt blåst

noen tips til hva jeg skall gjøre eller hvordan å gå frem.

Vil liksom ikke miste denne jenta hun er liksom så spesiel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jasså per

haha epic fail m8, wouldent go for it ... just imagine the aquard silence with the dinner tabble.. nah m8, find someone else, many fishes in the see...

• Liker 2
Lenke til kommentar

haha epic fail m8, wouldent go for it ... just imagine the aquard silence with the dinner tabble.. nah m8, find someone else, many fishes in the see...

Skal du først skrive engelsk på et norsk forum så skriv det hvert fall riktig.. jesh..

OT; samme det op.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Vel. Én ting er jo at du er 16, og forhold en har når en er 16 år varer sjeldent livet ut. Om faren din fortsetter med sin dame i mange år fremover, kan det bli særdeles kjip stemning til tider. Og om du får en supersjalu kjæreste seinere, er hun sikkert ikke overentusiastisk over at du bor sammen med eksen din. Pluss at situasjonen i seg selv er litt sær, føler jeg.

Lovlig sett er det ingenting galt med det, men personlig syns jeg det hadde blitt i overkant sært.

Lenke til kommentar

Som nevnt så er den største risikioen at du inngår et mer seriøst forhold med henne, og så brytes det, mens dere likevel lever under samme tak.

Men du eller hun er kanskje på vei til å flytte på hybel i forbindelse med skole? Hvis du klarer å unngå boproblematikken så ser jeg ikke en grunn til å ikke gi forholdet en sjanse. Dvs. du kan gi det en sjanse uansett, men hvis det er et typisk tenåringsforhold så er sjansene for at det overlever året små.

Hvis forholdet faktisk har et godt grunnlag og varer, så får du fordeler ved at dere allerede har det samme hjemmet. Og senere så slipper dere valget om hvilken familie dere skal feire Jul hos...

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Du burde snakke med faren din.

Han burde egentlig forstå situasjonen din og forkaste idéen om at de skal flytte inn. Ville det vært OK fra hans side å plassere noen du er forelska i til å leve sammen med deg, men som du ikke kan være sammen med? Det blir jo ikke noe bedre det...

Det ville vært dårlig gjort fra hans side, hvis du hadde fortalt han det da... Ikke hold slike ting som dette hemmelig for han.

Det EGENTLIGE beste hadde kanskje vært at du holder deg unna henne og at faren din finner seg en annen. Ellers vil det skje at en av dere skaper negativ effekt for den andre.

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Kan nok bli litt kleint vis dere slår opp etter å bodd sammen i sånn ett år. Kanskje dere bare burde bli venner, eventuelt med litt benefits vis dere absolutt skal flytte sammen?

Til dere som kommenterer på engelsken så er det sånn de fleste engelske ungdom skriver på forum, face, msn osv. Alltid like latterlig å se nordmenn som kommer og kommentere på rettskrivingen til engelske folk og tror de vet bedre. Få pinnen ut av ræva, please.

Edit: Til han under meg så skjønner jeg at det kan være irriterende på forums. Blir bare litt irritert blant annet av folk som løper rundt og leker grammer nazis for å brife med engelsk skilllzzza sine, har flere meninger og argumenter men som du sa nok off topic. Beklager.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at noen peker på dårlig grammar.

Å lese dårlig strukturerte settninger med mange skrivefeil gir meg hodepine. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener at nordmenn ikke kan kommentere på dårlig engelsk. Det er faktisk en del nordmenn som kan engelsk omtrent like bra som "native speakers".

Kommentaren var vel i hovedsak mot å skrive engelsk på et norskt forum. Det er greit å skrive enkeltord, eller quotes på engelsk (noe som jeg har valgt å gjøre i posten for å utheve poenget), men en hel post på engelsk ser bare dumt ut.

Nok off-topic for i dag.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Spesiell situasjon som godt kunne vært utgangspunkt for en sitcom over dammen. Problemet er at hvis det amorøse tar slutt, har dere en familie dere ikke kan slå opp med. Dere er nesten så gamle at jeg ville sagt at den greieste løsningen er at dere begge flytter på hybel hvis foreldrene deres flytter sammen, så dere aldri trenger å bo sammen som bror og søster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...