John-B Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er det slik å forstå at en med sonekort kun kan parkere i områder hvor det er spesifikke skilt som sier hvilken sone det er? Eller er disse skiltene kun for å informere om at folk uten kort IKKE kan parkere der? Muligens et dumt spørsmål, men jeg ser massevis av ledige parkeringsplasser skiltet med vanlig "parkering forbudt mellom 08-17", men jeg har kun funnet ett lite område med Sone-parkering skilt. Og når jeg ser på nettsidene til Bergen Parkering viser de kun sonens fysisk grenser - om det kun er spesifikke områder inni sonen det er lov å parkere, burde det ikke finnes et kart som viser hvor disse parkeringsområdene i sonen er? Gjelder Sone 5, Nordnes - noen som tildeldigvis har kjennskap til om det pleier å være voldsom kamp om soneparkerings-plassene der? Lenke til kommentar
John-B Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Noen må da kunne svare på om en med sonekort kan parkere hvor som helst i sonen, eller på de få stedene inni sonen hvor det faktisk er skilt merket med sonenummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå