Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sinnsykt keen på min storesøster sin besteveninne.

Gjest keen93

Anbefalte innlegg

Synes bare at det er ganske morsomt jeg skriver dette, først of fremst.

Noen ganger når min søster sin besteveninne har vært på besøk, har vi sånn plutselig bare komt plutselig på tomannshånd. Vi har fått en god tone, og jeg ser på hun at hun liker meg. Hun er 2 år eldre enn meg og på samme alder som min søster. Jeg er mye eldre i hodet for alderen og har bare eldre venner, og jeg kan med god samvittighet si at jeg er gaaaaaaanske pen/deilig.

Så traff jeg de på byn for to helger siden. Hun var helt vill og kysset meg som en gal på kinnet osv (vet dette ikke er big deal) Så gikk vi rundt og sa at vi var gift/samboere. Vi ble avskilt en liten stund, men når jeg traff hun igjen.

Da sa jeg at hun var min den kvelden, og da responderte hun og sa : njaa, sånn halvveis siden du er broren til *******...

Når jeg hørte det ble jeg sånn skikkelig irritert/teasa. Prøvde på klinings, men det gikk litt dårlig.

Vet at det bare er en sånn liiten flørt ifra hennes side, men akuratt nå som jeg sitter her nå så har jeg tenkt mer og mer på hun i det siste. Har bare så siiiiiinnsykt lyst å rote et par ganger med hun.

Hva bør jeg gjøre, og er det noen som har noen komplimenter jeg kan gi neste gang jeg treffer hun på fylla?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal ikke se bort i fra at du har blitt lure musa, da jenter ofte tuller med brødrene til venninnene sine.

dog så ville jeg anbefalt og ikke ta for mye kontakt når du er full la heller henne stå får den delen, men for all del stopp og prat med henne når du er edru osv

Lenke til kommentar

Hehehe, fullt klar over det, og jeg veeeet jo at det aldri kommer til å bli "oss", hehe. Men har sinnsykt lyst å rote med hun....

Jeg sitter på en benk helt alene, hun kommer bort til meg og begynner å klemme meg kysse meg osv. Hun sier til min søster jeg er pen søt, sjarmerende, og den jenten som får meg er heldig. Skjønner at mye av det bare er kødd selfølgelig. Jeg er ikke retarded. :D

Lenke til kommentar

Det står guest: keen_93 i "nicket" hans.

Har lært at mange ikke alltid er like gammle som de utgir seg for i nicket... og han er 17 år og på byn??

fult av små unger på byen, fin fin måte og fikse drinker på viss du ser noen du ikke liker som er under 18 :D

de under 18 er også veldig mye lettere på tråden av en eller anna grunn og :p

Lenke til kommentar

Hva velger du å gå ut ifra da?

Hvis han lyver i nicket, lyver han vel i innlegg også ;)

Hadde ikke forundra meg :p 17 år og går rundt og kaller hverandre for samboere og at de er gift . Må jo lure da,når han sier han er mere voksen for alderen.

Det står guest: keen_93 i "nicket" hans.

Har lært at mange ikke alltid er like gammle som de utgir seg for i nicket... og han er 17 år og på byn??

fult av små unger på byen, fin fin måte og fikse drinker på viss du ser noen du ikke liker som er under 18 :D

de under 18 er også veldig mye lettere på tråden av en eller anna grunn og :p

Du minner meg akuratt på hvorfor jeg slutta å gå på byn :innocent:

Lenke til kommentar

Hadde ikke forundra meg :p 17 år og går rundt og kaller hverandre for samboere og at de er gift . Må jo lure da,når han sier han er mere voksen for alderen.

kompiser av meg gjør det samme :O

Lenke til kommentar

Jaja, vi sa vi var nettopp flyttet sammen og at hun var 19 og jeg var tyve. Herregud som dere henger dere opp i detaljer. Hvorfor tror dere at jeg lyger om denne posten da? Hva hadde poenget mitt vært med det? Og ja jeg er 17 .

Må bare si jeg er veldig skuffet medlem over dette forumet. Synes nesten i hver eneste post at det sporer helt av temaet. Skulle ønske det var noen kule folk her, og ikke noen kjedelige a4 folk som spiller risk og drikker solbærtoddy.

Dette er ikke frekt ment, men jeg synes at det var på sin plass at det ble postet.

Lenke til kommentar

Dette er et ganske vanlig rollespill. Som godt voksne personer kan finne på. At du er voksen betyr ikke at du ikke kan være leken.

Ikke overøs henne med komplimenter. Det du kan prøve å gjøre er å få henne til å jakte på deg. F.eks. si: "Du prøver å forføre meg du!" "Sorry, det blir ikke noe på deg ikke kveld." "Du må gjøre bedre enn det for å meg med hjem!". Du sier alt på en leken måte og med et smil om munnen.

Om du går inn for kysset og får avslag. Ikke la det affektere deg. Det betyr bare at det ikke passet akkurat da, prøv igjen neste gang!

Eller du kan rett og slett bare gå caveman og wallslamme hun og begynne å kline med henne heftig.

Lenke til kommentar

Noen ganger når min søster sin besteveninne har vært på besøk, har vi sånn plutselig bare komt plutselig på tomannshånd. Vi har fått en god tone, og jeg ser på hun at hun liker meg. Hun er 2 år eldre enn meg og på samme alder som min søster. Jeg er mye eldre i hodet for alderen og har bare eldre venner, og jeg kan med god samvittighet si at jeg er gaaaaaaanske pen/deilig.

You cocky git. Nei - du høres ikke så utrolig moden ut for alderen som du tror.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da sa jeg at hun var min den kvelden, og da responderte hun og sa : njaa, sånn halvveis siden du er broren til *******...

Når jeg hørte det ble jeg sånn skikkelig irritert/teasa. Prøvde på klinings, men det gikk litt dårlig.

Å deeeer bomma du ;) Ettersom du beskriver så burde du ha dratt en :p når hun sa det og fleipa videre på den med utsagn som "ja tenk om det hadde skjedd noe... Altså siden du er bestevenninna til søstra mi"...

Jenter digger "ulovlige" ting men det dreit jo du i og stressa :tease:

Hehe, du er din egen cockblocker :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...