HOK Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hellois, Har hatt Jumpers Knee i snart ett år nå, uten å bli kvitt det. Nå og da er det veldig vondt. Og lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å dempe smertene? Har prøvd ispose uten nevneverdig virkning. -Kis Lenke til kommentar
HOK Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 *bumpidabump* Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har ingen kjenskap til den type skade, men kan kopiere det jeg fant på wikipedia. Skaden behandles enten via avlastning, eksentrisk trening, trykkbølgebehandling,akupunktur eller ESWT. I gjenstridige tilfeller kan det bli aktuelt med operasjon, men det anbefales å prøve tradisjonell behandling med avlastning og opptrening i minst 6 måneder før man vurderer operasjon. Wikipedia Har du prøvd ut noen av de alternativene eller har du bare holdt deg til en ispose? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Har drevet med eksentriske øvelser, samt at jeg har gjennomgått trykkbølgebehandling uten noe effekt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, fikk påvist jumpers knee i en alder av 12 år. Hos meg så har ingen av "øvelsene" hjulpet, så jeg er nå 17 år og har fortsatt det samme problemet. Vurderer operasjon i en alder av 18-19 for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå