Benbjo Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 ... mens Chelsea nok en gang fremstår som uslåelige. De må vel være nærme rekorden vår nå? Hvor lenge siden er det de tapte sist? De er ubeseiret i hele 7 kamper. Oh. Jeg følger ikke så mye med på de egentlig, men media hauser dem opp med "XX mål på 6 kamper!" greiene sine. Kunne nemlig ikke huske de tape siden kampen mot Wigan der Cech ble utvist i fjor høst. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 De tapte mot Tottenham mot slutten av fjorårssesongen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 De tapte på White Hart Lane i innspurten av fjorårssesongen. On topic: Fikk ikke sett kampen godt nok til å lage en god børs, men vil gi skryt til offensiven vår idag. Cesc har gjenoppstått som Jesus, Shava var svært god, Chamakh er utrolig handy å ha da han scorer jevnt og trutt. Song spilte også en svært god kamp, og ser ut som den spilleren vi så i fjorårssesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 On if Bolton could have had more than one player sent off... "There could have been others. It is difficult to judge but you will have to see it again. I believe it was a bad tackle on Diaby, he is not in a good shape. On Diaby's injury... "It is ankle or shin - he cannot move his leg at the moment so we will see." Høres ikke bra ut det der. Tenker han blir på sidelinjen et par uker. Her har vi heldigvis god dekning med Rosicky, Nasri, Denilson så det er ikke krise. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Ja tenkte det samme Professeur.. 3 assists idag Spis dine ord Benbjo /eat Er du fortsatt sulten, forresten? Slipper vi inn mål her vinner vi ikke. Med vår offensive drivkraft ute så tviler jeg på at vi scorer mer enn 2 mål. Edit: Huff, ikke bra med Diaby. Endret 11. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ai trodde ikke det skulle være så alvorlig. :/ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er noe med kvelden etter en 3-poenger. Passer meg utmerket. At United rota bort seieren gjør ikke stemningen noe dårligere ihvertfall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ja tenkte det samme Professeur.. 3 assists idag Spis dine ord Benbjo /eat Er du fortsatt sulten, forresten? Dessverre. Var ute og spiste pizza med min samboer så jeg er rimelig mett. Når jeg i tillegg måtte spise ord er det ikke plass til dessert Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Samboeren dro deg med ut for å spise pizza så du gikk glipp av andre omgang? Ikke bra, her må det en alvorsprat til. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Chelsea har nå 8 kamper uten tap i ligaen og puster vår rekord på 49 unbeaten i nakken. United har 9 kamper uten tap nå. Rekorden deres er borte om et drøyt år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Samboeren dro deg med ut for å spise pizza så du gikk glipp av andre omgang? Ikke bra, her må det en alvorsprat til. Hun har bursdag, så middag tar nok presedens over fotball denne gangen. Pizza var foretrukket rett merkelig nok selv om jeg foreslo noe mer "fancy". Jeg pleier som regel å få viljen min når jeg vil se fotball ^^ 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ah bursdag ja... da er det verre å nekte pga fotballkamp. Bra hun har bursdag på denne tiden av året og ikke i april/mai så du risikerer å gå glipp av en title decider. Sier forresten litt om hvor utrolig 49 kamper uten tap er når Chelsea har vært så dominante som de har vært den siste tiden, og likevel er totaaaalt sjanseløse på å i det hele tatt nærme seg. Vi hadde et virkelig spesielt lag på den tiden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ah bursdag ja... da er det verre å nekte pga fotballkamp. Bra hun har bursdag på denne tiden av året og ikke i april/mai så du risikerer å gå glipp av en title decider. Sier forresten litt om hvor utrolig 49 kamper uten tap er når Chelsea har vært så dominante som de har vært den siste tiden, og likevel er totaaaalt sjanseløse på å i det hele tatt nærme seg. Vi hadde et virkelig spesielt lag på den tiden. Selv har jeg bursdag i februar så jeg er sikret på alle punkter =) Tja, det _kan_ jo skje i teorien. Er "bare" 40 kamper igjen som de ikke må tape, hehe. Sitter og ser highlights fra 4-2 kampen i fjor. For kamp det var! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Finner ikke en god highlights-video på verken Footytube eller 101greatgoals. Noen som har? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) http://arsenalist.com/ På den sida finn du i alle fall måla veldig kjapt etter kampane, og som oftast highlights ganske kjapt også. VG hadde forresten ein artig beskrivelse av vårt førstemål: Det var Arsenal som åpnet best i en jevnspilt førsteomgang. Allerede etter 24 minutter åpner Koscielny scoringsballet. Det er Eboue som vinner ballen for Arsenal. Han spiller til Koscielny som sender ballen videre til Fabregas. Han slår tilbake til Koscielny - som sender Arsenal oppskriftsmessig i ledelsen. Endret 11. september 2010 av TomWhittaker 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Perfekt TomW, takk. Artig å se hvordan Eboue alltid er den første som blir med på feiringa etter mål. En bra type å ha i stallen, det er det lite tvil om. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Så målet til Song om igjen, og når Fabregas ikke scorer eller gir assist er han som Berbaloverene pleier å si; "3'de assist". Vi er ekstremt avhengige av Cesc, håper bare han har en lik sesong som ifjor, da tror jeg vi vinner hele dritten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 var sikker på han skulle chippe den Jeg var også bombesikker på at chippen skulle komme. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Taklingen på Diaby: Sykt at vi ikke engang fikk frispark. Attwell var helt rævva i går. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Taklingen på Diaby: Sykt at vi ikke engang fikk frispark. Attwell var helt rævva i går. Flaks for Diaby at han ikke har beinet plantet i bakken med vekt på det. Da hadde det garantert røket. Om Cahill sin takling er rødt (maks gult) så er dette rødt med 5 kampers karantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå