invalid_user Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Forskjellen er en Cesc i form som vil kjempe for laget. The skipper says: “I was out of form and during the [blackburn] game I knew it, but hopefully you’ll see an improvement [against Bolton]. Nobody needs to tell me otherwise – I’m always hard on myself and aware when I’m playing badly. “We’re ready for Bolton. It’ll be a hard game, but hopefully an enjoyable one – and one that, like any home game, we’re confident about.” http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabregas-programme-notes Hvorfor er du alltid nødt til å se det absolutt negative? Cesc er kanskje ute av form, men han er profesjonell og kommer til å gi alt for oss så lenge han er i klubben. Du trekker konklusjoner etter å ha sett en ute-av-form-Cesc i ca. 100 minutter i år. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nei, jeg sier at denne kampen blir vanskeligere enn i fjor fordi: 1. Nytt stopperpar. Squillaci har aldri spilt en kamp for oss enda. To midtstoppere som ikke har vent seg til den tøffe ligaen PL er. 2. Cesc er foreløpig ute av form og jeg stiller fortsatt spørsmålstegn til hans villighet til å kjempe for laget før jeg ser noe annet. 3. Vi har ingen utpregede målscorere klare til kampen. Arshavin har ikke vært god på et år, Nasri er akkurat tilbake fra skade og Eboue/Rosicky er ikke de mest effektive på kanten. Chamakh er en trussel i luftrommet og vi er avhengig av gode innlegg som treffer vår marokkaner. Så får vi også håpe at Diaby har en god kamp og kan bidra fremover. 4. Almunia er fortsatt et spørsmåltegn Kampen vil nok bli meget jevn. Tenker at 2-1, 1-1, 1-0 og muligens 0-1 er realistiske resultater. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) ARSENAL Almunia Eboué - Squillaci - Koscielny - Gibbs Rosicky - Song - Cesc Wilshere - Chamakh - Shava BOLTON Bogdan Steinsson - Cahill - Knight - Robinson Lee - Holden - Muamba - Petrov Elmander - K. Davies Wenger benker Bac, Clichy og Diaby. Nå har disse spilt begge kampene til Frankrike, men likevel. Veldig spennende og smått risikabel startoppstilling... Får se hvordan dette blir da. Endret 11. september 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Laget: Manuel Almunia Emmanuel Eboue - Laurent Koscielny - Sebastien Squillaci - Kieran Gibbs Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Tomas Rosicky - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Risky lag, men jeg liker det. Benken er usannsynlig sterk: Lukasz Fabianski Bacary Sagna Gael Clichy Abou Diaby Samir Nasri Denilson Carlos Vela Det blir nok vanskelig uten Diaby og Sagna i startelleveren, tho. Endret 11. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Herlig å se Gibbs i startoppstillinga. Eboue er så som så, tror han kan gjøre en god jobb med å holde Petrov mer defensiv, bare han ikke blir for offensiv selv. Wilshere tror jeg kommer til å gjøre en kjempe kamp, Diaby er nok veldig sliten så forstår benkinga av Wenger. Hadde likt å sett Denilson inne på banen iløpet av kampen, han må få matching slik at han blir et alternativ på midten igjen. 4-0: Chamakh x2 Wilshere og Fabregas. Men jeg stikker opp til en kompiss med Altibox får å se kampen nå, snakkest! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bør bli 4 eller 5-0, i år er det på tide at BOlton rykker ned. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gleder meg sykt til kamp nå. Handla TV2 PL nå! Så jeg er klar! Liker ikke at Eboue erstatter Sagna, og jeg er en av de som mener arbeidsmoralen til Clichy er viktig. Liker dog at Rosicky er fast innventar i angrepet. Tror Rosicky-Chamakh kan få til noe stort idag. Selvfølgelig synd med Walcott, men tror han kommer sterkt tilbake uansett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skummel forsvarsrekke det der. Veldig spent på kampen. Får desverre bare sett 1. omgang Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Haha, Almunia er allerede igang. Håpløs klarering. Virker nesten så han gjør det med vilje.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Forsvarsrekke som aldri har spilt sammen, med Almunia bak seg. I dag slipper vi garantert inn mål. Kan ikke si at Eboué og Gibbs er så overbevisende defensivt heller. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Men hva faen driver Arshavin med? Herregud Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For en pasning. Fy flate. Var det Rosicky som la den? Uansett litt svakt fra Arshavin. Han skal ha for bra løp! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For en fantastisk pasning av Rosicky! Vurderte å ta på Rosicky-trøye i dag, men ble i stedet Shava. Sikkert derfor han bomma. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Wilshere har ikke akkurat hatt en god åpning. Får håpe han kommer mer med i matchen, men som jeg mistenker så er han ikke klar for PL enda. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Flere som har trøbbel med Tv2? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Fant. Endret 11. september 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som har en brukelig stream? :/ TV2 Sumo er den eneste lovlige. Er ikke lov å spørre om gratisstreams her på forumet. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fuck det pisset der. Når tv2 ikke sender kampen selvom det sto på programmet så må det være lov å gi faen! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har altibox og har tilgang til alle kampene, og så funker FAEN ikke den kanalen (TV2 BPL HD 4) som sender Arsenal!!! BLIR SÅ JÆVLA FORBANNA!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Haha, de engelske kommentatorne på streamen min sammenlignet Alex Dimitri med Morgan Freeman og Xavier. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå