Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smake på din egen sæd.

Mr. Lurk

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det at sæden lukter vondt, har ikke no sammenheng omed hvor mye man vasker seg nedentil...

Hvis du er redd for at dama skal kaste opp når hu svelger, så bør du skifte litt omm på kostholdet og ikke spise grandis og cola (ikke at jeg ikke gjør det hahwe).

Om det var flere som så på (og fikk totaaalt lættis) Trekant på NRK3, så lærte hvertfall jeg at ananas skal være bra for sædsmaken : )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det at sæden lukter vondt, har ikke no sammenheng omed hvor mye man vasker seg nedentil...

Hvis du er redd for at dama skal kaste opp når hu svelger, så bør du skifte litt omm på kostholdet og ikke spise grandis og cola (ikke at jeg ikke gjør det hahwe).

Om det var flere som så på (og fikk totaaalt lættis) Trekant på NRK3, så lærte hvertfall jeg at ananas skal være bra for sædsmaken : )

Plussen var ikke meningen :8

Lenke til kommentar

sorry for jeg sier det men ÆSJ smake urin og sæd trur jeg må spy :sick::yucky:

Kva gjer du når du når du har nasen full av drit, og du ikkje kan snyte deg? Jau, du trekkjer det innover. Det blir omtrent som å ete snørret. Berre utan smaken.

Kva er det som gjer sæden eklare?

Nasesausen din er vel eigentleg meir uhygienisk, og har sikkert mindre næring.

Lenke til kommentar

sorry for jeg sier det men ÆSJ smake urin og sæd trur jeg må spy :sick::yucky:

Kva gjer du når du når du har nasen full av drit, og du ikkje kan snyte deg? Jau, du trekkjer det innover. Det blir omtrent som å ete snørret. Berre utan smaken.

Kva er det som gjer sæden eklare?

Nasesausen din er vel eigentleg meir uhygienisk, og har sikkert mindre næring.

Kanskje uhygenisk, men det er bra for helsa :)

Lenke til kommentar

Plussen var ikke meningen :8

Ja nå har du driti deg ut.

Permbann :cool:

Du er bad assa!

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...