Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg tror strengt tatt ikke du trenger å unnskylde at du har fordommer mot snørr. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Er det noe som lukter ekkelt her, så er det tråden din TS. Haters gonna hate! 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det at sæden lukter vondt, har ikke no sammenheng omed hvor mye man vasker seg nedentil... Hvis du er redd for at dama skal kaste opp når hu svelger, så bør du skifte litt omm på kostholdet og ikke spise grandis og cola (ikke at jeg ikke gjør det hahwe). Om det var flere som så på (og fikk totaaalt lættis) Trekant på NRK3, så lærte hvertfall jeg at ananas skal være bra for sædsmaken : ) 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er ikke bare ananas som skal være bra. Blåbær og vanilje (stang, ikke sukker) skal også hjelpe. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Blåbær = Blå sæd Samme med Spiderman-is man kan kjøpe på 17-Mai Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 har kun smakt litt av min egen sæd, syns ikke det var noe spesiell smak av det. Syns det lukter hardkokt egge plomme! Urin smakte også bare vann! Var jo lys urin da. Hvem bryr seg? Er jo lov å være nysgjerrig! 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har smakt min eigen, fleire gongar. Syns den smakar greit, skulle ønske den smakte bedre. Ein eg kjenne får til eple-smak, er det relatert til det de nevnar ovanfor her? *hiv innpå med ananas* Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spør han om kosthold, så finner du fort ut det : ) Kanskje han spiser mye frukt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 sorry for jeg sier det men ÆSJ smake urin og sæd trur jeg må spy Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Det at sæden lukter vondt, har ikke no sammenheng omed hvor mye man vasker seg nedentil... Hvis du er redd for at dama skal kaste opp når hu svelger, så bør du skifte litt omm på kostholdet og ikke spise grandis og cola (ikke at jeg ikke gjør det hahwe). Om det var flere som så på (og fikk totaaalt lættis) Trekant på NRK3, så lærte hvertfall jeg at ananas skal være bra for sædsmaken : ) Plussen var ikke meningen :8 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 sorry for jeg sier det men ÆSJ smake urin og sæd trur jeg må spy Kva gjer du når du når du har nasen full av drit, og du ikkje kan snyte deg? Jau, du trekkjer det innover. Det blir omtrent som å ete snørret. Berre utan smaken. Kva er det som gjer sæden eklare? Nasesausen din er vel eigentleg meir uhygienisk, og har sikkert mindre næring. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har i grunnen aldri smakt for å kjenne om det smaker noe. Det går rett ned for å si det sånn Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 sorry for jeg sier det men ÆSJ smake urin og sæd trur jeg må spy Kva gjer du når du når du har nasen full av drit, og du ikkje kan snyte deg? Jau, du trekkjer det innover. Det blir omtrent som å ete snørret. Berre utan smaken. Kva er det som gjer sæden eklare? Nasesausen din er vel eigentleg meir uhygienisk, og har sikkert mindre næring. Kanskje uhygenisk, men det er bra for helsa Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Det at sæden lukter vondt, har ikke no sammenheng omed hvor mye man vasker seg nedentil... Hvis du er redd for at dama skal kaste opp når hu svelger, så bør du skifte litt omm på kostholdet og ikke spise grandis og cola (ikke at jeg ikke gjør det hahwe). Om det var flere som så på (og fikk totaaalt lættis) Trekant på NRK3, så lærte hvertfall jeg at ananas skal være bra for sædsmaken : ) Plussen var ikke meningen :8 Ja nå har du driti deg ut. Permbann Du er bad assa! Endret 5. desember 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har i grunnen aldri smakt for å kjenne om det smaker noe. Det går rett ned for å si det sånn "Deres egen sæd" ...Men du er jo ei jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg