Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smake på din egen sæd.

Mr. Lurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sier du bare frem til du har smakt din første creampie.

Det har jeg lyst å prøve med damen, da jeg vet at hun tenner på den tanken, men klarer ikke få meg til å gjøre det. Redd jeg skal spy hun rett i godsakene. Går det greit? Eller smaker det møkk?

Lenke til kommentar

Det har jeg lyst å prøve med damen, da jeg vet at hun tenner på den tanken, men klarer ikke få meg til å gjøre det. Redd jeg skal spy hun rett i godsakene. Går det greit? Eller smaker det møkk?

Pass på kostholdet ditt så er det ikke noe særlig å frykte. Smaker litt søtsalt. Blir blanda med fittesafta så blir jo ikke rein spermsmak.

Hold deg unna sterke ting som hvitløk og spis blåbær, frukt og vanilje (stang, ikke vaniljepulver) så skal visstnok smaken på spermen bli bedre.

Lenke til kommentar

Pass på kostholdet ditt så er det ikke noe særlig å frykte. Smaker litt søtsalt. Blir blanda med fittesafta så blir jo ikke rein spermsmak.

Hold deg unna sterke ting som hvitløk og spis blåbær, frukt og vanilje (stang, ikke vaniljepulver) så skal visstnok smaken på spermen bli bedre.

Og for all del ligg unna melk. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Og for all del ligg unna melk. :dontgetit:

Hvorfor akkurat melk?

Jeg liker melk :(

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at hver gang noen poster noe sært i denne kategorien blir det ekkelt og "teit"? Er folk virkelig så livredde for ting som er annerledes?

Og at det er en overvekt av tenåringer her. Alt er ekkelt og homofilt før en blir litt eldre og ser fordelene ved å ha et spennende sexliv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Jeg fantaserer om å suge meg selv, er jeg homo?"

"Er jeg homo hvis jeg stikker en finger i rumpa når jeg runker?"

"En kompis av meg er homo, burde jeg passe meg?"

Usikker ungdom trekker i overkant mange paralleller. At homofile driver med noe under seksuelle omgang gjør ikke aktiviteten smittsom. Livet er ikke todimensjonalt, get with the program.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro smaken av dama di blir mer dominerende. Har ikke prøvd selv, men kan tenke meg det.

Lenke til kommentar

"Jeg fantaserer om å suge meg selv, er jeg homo?"

"Er jeg homo hvis jeg stikker en finger i rumpa når jeg runker?"

"En kompis av meg er homo, burde jeg passe meg?"

Usikker ungdom trekker i overkant mange paralleller. At homofile driver med noe under seksuelle omgang gjør ikke aktiviteten smittsom. Livet er ikke todimensjonalt, get with the program.

Vil også tro at damene foretrekker en som ikke er redd for å eksperimentere. Jeg selv kunne aldri vært sammen med en som er "kjedelig" i sengen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...