keen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg har en 05 rav4 2.0. Den har ved flere anledninger gått inn i såkalt nødmodus, spesielt ved bratte stigninger der belastningen er litt større. det er da bare å stoppe og starte bilen for så å kjøre videre. da lyser et varsellys i ca 1 døgn, for så å slukke. den har også en tendens til å vibrere når jeg kjører i 5. gir. Har hatt den inne ved 2 toyota verksteder og bare ved den ene anledningen fant de en feilkode. da ble jeg fortalt at det "mest sannsynlig" er et turboproblem og at denne må skiftes og at dette vil koste rundt 25 000. De anbefalte meg å bare kjøre med feilen da dette er såpass dyrt. Jeg har liten peiling på motor, så jeg håper noen har et råd/tips, evt har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du kan lese litt her, virker som om andre har hatt samme feilen. Har ikke lest om det blir løst eller ikke, det får du gjøre selv. Ikke samme bil men i hvert fall samme produsent. http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=107948 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå