VirusX Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hei ei he et Nivdia geforce gt 220 og fe screen tearing el nokke sann he nettop bygd pcen funka heilt greit i 1-2 ukers tid so beggynte den å screen teare på spilla mine. men berre med spill da :O. skal prøve å få tak i screen shot . for mer inf el bilde ring el send melding til 41277939 PS: e 15 :O Specs 8 gb ram benq 22 tommers full hd prossesor: intel core i7 2,67 ghz skjermkort nivdia geforce gt 220 hovedkort intel å nokke huska ikj. lydkort asus he ikkje instalert driver he ikkje bruk he innebygd på hovedkort. Windows 7. pris 15500kr frå Multicom MULTICOM 4 EVER MHV Johnny Landmark Endret 6. september 2010 av VirusX Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) hvilke spill og har du skrudd på vsync i spilla dine siden du har tearing? må si det var en dyr pc til bare å ha nvidia gt 220 skjermkort. går ut i fra at du ikke kjøpte for å ha spill pc. Endret 7. september 2010 av Nerdrage Lenke til kommentar
VirusX Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 funka ikkje uansett om ei he det av eller på men e ikkje 1gb skjermkort bra da??? skulle bygge gaming pc da. he kanse tenkt å ta reklamasjon på det å få eventuelt bytte el kjøpe et so e bedre kan du anbefale nokke so ikkje kosta over 4000??? Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) joda 1gb minne på skjermkort er i og for seg bra, de fleste ligger rundt det. men ditt har ddr2 eller ddr3 minne mens de nyere har ddr5. må også tenke på at gt 220 har lavere core og memory clock enn nyere kort osv. hvilke spill er det du spiller og hvilken grafikk instilling bruker du i spilla? kan hende det er feil på skjermkortet ditt. ville testet det i en annen maskin for å se om det samme oppstår der. skal ikke være noe problem å bruke reklamasjon hvis skjermkortet viser seg å være defekt. godt mulig du kan benytte deg av angrerett også hvis du vil kjøpe ett nytt og bedre kort. du kan også teste med en annen skjerm for å se om problemet ligger i skjermen. Er flere gode kort å få kjøpt som ligger mellom 2,500-4000 kroner. ATI sine hd 5850 er ikke så verst til en pris rundt 2,200-2,500. Nvidia har gtx 460 og gtx 470, er vel hakket bedre i samme prisklasse. Ellers kan jeg anbefale ATI sine 5870 som yter ganske bra sett i forhold til pris rundt 3000 og oppover. jeg har ett av disse og er godt fornøyd. Hvis du er villig til å bruke opp mot 4000 ville jeg uten tvil gått for nvidia sitt gtx 480, de får du vel fra rundt 3,500 til over 4000. Det du bør vite før du eventuelt kjøper skjermkort er om du har god nok PSU(strømforskyning) til å drive kortet og hva hovedkortet ditt støtter. men siden hovedkortet ditt har i7 så regner jeg med at det ikke byr på noen problemer. håper du ble litt klokere. andre med mer erfaring enn meg kan sikkert også komme med bedre råd =) Endret 8. september 2010 av Nerdrage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå