Gå til innhold

Angst for kjøretime klasse CE

Galexon

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Sitter med en utrolig vondt angstlignende følelse før morgendagens 4 timers kjøretime klasse CE. Hadde kjøretime i dag med en skikkelig gretten og sur kjørelærer, som bannet og steikte for den minste ting. Jeg føler meg i utgangspunktet temmelig utrygg på et så stort kjøretøy, og er så forsiktig som jeg bare kan. Ting blir ikke akkurat bedre av en sånn kjørelærer. Skal ha en sånn sur kjørelærer i morgen også, og gruer meg ihjel! Er sjelden jeg tar på vei, men i dag har det faktisk komt noen tårer på grunn av det. Skikkelig angstfølelse! Bor hjemmefra (forsvaret), og får skikkelig hjemlengsel når det er slike forhold. Så i dag er alt bare helt for jævlig på grunn av disse kjørelærerne.

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste, bare flytt om nødvendig!

På forhånd takk for all hjelp!

Galexon

Endret av Galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det synes jeg er utrolig trist å høre, jeg storkoste meg når jeg tok C lappen i forsvaret. Elsker å kjøre og har jobbet som det i 2 år etter forsvaret. Hos meg ligger det i blodet å kjøre store kjøretøy. for all del ikke vær nervøs, har du kontroll over hvor du har hjula dine har du kontroll over hele bilen. Kjenn på den deilige følelsen av å være størst på veien, king of the road.

angående kjørelærern din, siden dette er i forsvaret så er dere vel i par med en lærer på dere begge tenker jeg. ikke lett å få bytta noen kjørelærer da.

Men stol på ferdighetene dine, blir du nervøs, slipp gassen, du mister ikke mye fart pga vekta på settet, men du får følelsen av kontroll tilbake. Prøv å nyt det best mulig=)

Lenke til kommentar

Det synes jeg er utrolig trist å høre, jeg storkoste meg når jeg tok C lappen i forsvaret.

Samme her. Kjøringa er gøy, men jeg husker det teamet som lærte opp oss når jeg tok C-lappen gjennom Forsvaret. Et par av de kjørelærerne var jo komplette idioter, men det er jo et reint profesjonelt forhold du får til de. Hvis de sier noe så må du bare prøve å rette opp det de kommenterer og ikke tenke noe mer over det. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...