Yobanlong Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har nettop kjøpt Svart wii. Det fulgte med en svart håndkontroll. I tillegg kjøpte jeg en hvit håndkontroll. BEGGE har "motion plus". Med den svarte kontrollen kan jeg styre "hånda" på skjermen helt presist. Med den hvite kontrollen er det ustabilt og den hopper og hakker. Jeg tenkte at det var noe galt med den hvite håndkontrollen, så jeg lånte en av naboen, også hvit. Den hakker og spretter på samme måte. Har prøvd alle tenkelige måter, skrudd av, restart, nytt batteri, av og på med motion plus osv. har prøvd å bytte om rekkefølgen på hvem som er 1 og 2. Resultatet er det samme, den svarte håndkontrollen er helt stabil og kan styres helt prseist. Den hvite er hakkete og hopper rundt. Er det forskjell på hvit og svart håndkontroll??? Noen som har opplevd det samme? Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en ekstra kontroll som var svart, men de var utsolgt. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I teorien skal det ikke være en sånn forskjell på dem, så dette var rart.. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er begge 2 "genuine"? Bruker begge 2 samme 2 "chip"? Hørte noe på dealextreme om at du kan skaffe motionpluss med nyere og forbedret chip Lenke til kommentar
Yobanlong Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jada, begge er splitter nye originale Wii kontroller. Det rare er at det er bare når man styrer "hånda", dvs. i menyer og slikt at det er problem. Når man spiller, feks fekter med sverd, så oppfører den seg helt normalt. Lenke til kommentar
Nintendotec Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er ingen forskjell på hvit og svart kontroll. Du må for det første synkronisere kontrollene med Wii. Sjekk at sensorbaren står slik du har stillt den inn i Wii settings. Altså om den skal stå over eller under tv. Det er veldig sjelden det er feil på håndkontrollene, som regel er det bruker feil. Dersom ikke dette hjelper, sjekk med mobilkamera mot sensorbaren at alle diodene er synlige( 6 stk på hver side). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå