andreyy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hei Et av mine første bilder jeg har prøvd å være litt serriøs på. Er fiksa litt på for å få det til å se litt eldre ut. Hva synst dere? Kritiser ivei! -Andreyy Endret 6. september 2010 av andreyy Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vet ikke om dette hadde gjort seg bedre i farger, sånn for å se "aldringen" bedre, istedet for å ta det i etterbehandling. Just my two cents. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Nei faktisk ikke. Bildet var faktisk helt elendig med farger, hehe x) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Dette bildet virker veldig undereksponert. Veldig flatt og kontrastløst. Jeg liker motivet ditt, men ikke utførelsen her. Du kunne ha fått til mye mere. Et bedre eksponert bilde og mere kontrast. Komposisjonen kan også bli bedre. Fått fremhevet de tøffe rørene og knottene. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Dette bildet virker veldig undereksponert. Veldig flatt og kontrastløst. Jeg liker motivet ditt, men ikke utførelsen her. Du kunne ha fått til mye mere. Et bedre eksponert bilde og mere kontrast. Komposisjonen kan også bli bedre. Fått fremhevet de tøffe rørene og knottene. Notert! Takk for svar:D EDIT: Om noen har lyst å leke seg med orginalen er den her: Endret 11. september 2010 av andreyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå