nicki Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei jeg har kjøpt meg en nokia 3650 å så lurer jeg på om det er noen her som vet åssen man får styrt pc hjemme fra mobilen når jeg er på jobb noen som har et bra svar på det håper på det hilsen Arild Lenke til kommentar
nicki Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Ja jeg har hørt folk har testa det Lenke til kommentar
nicki Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 det som er litt kult da er at du får opp pc skjermen hjemme mens du er på jobb med mobilen hehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Programmet heter "ActiveViewer" (hjemmeside) Tviler litt på at det kan være særlig nyttig med hensyn til skjermstørrelsen... Dessuten er det nok litt dyrt å bruke (GPRS). Lenke til kommentar
nicki Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Hei GeeZuZz vet du hvor jeg kan finne det programmet gratis altså craka Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ikke noe warez her vet du... Tror du får tak i en trial på hjemmesiden. Da har du sikkert 30 dager på deg til å finne en cracket release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå