idakaroline Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Trenger virkelig hårhjelp!Har ikke noen bilde av meg selv på denne datamaskinen, så får ikke lagt ved noe bilde. Men - håret mitt går ca rett under skuldrene. Jeg er fryktelig lei av det, for enten henger det kun og slenger, ellers så er det oppsatt i en knute i nakken eller midt oppe på hodet. I tillegg er det ganske slitt. Jeg er ufattelig lei av begge deler, og kunne tenke meg noe helt nytt. Fargen på håret er brunt. Har vel hatt brunt hår så lenge jeg kan huske, men nå ønsker jeg å gjøre noe nytt med fargen også. Er egentlig mørk blond naturlig, men jeg syns det kan bli vanskelig til å gå over til en lys farge etter å ha vært mørk så lenge. Jeg har lyst til å prøve kort hår, men jeg vet at jeg kommer til å angre da jeg har spart ganske lenge. Har også tenkt på sidecut, men vet ikke helt om den passer klesstilen min, siden den endrer seg hele tiden! Rocka en dag, romantisk en dag, sporty en dag og ja, sånn holder det på. Er ikke så glad i å bruke mye tid på håret, syns rett og slett at det er utrolig kjedelig! Noen som har noen tips og komme med? Tar i mot alt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hvis du er usikker på om du vil klippe deg kort kan du alltids prøve en tjeneste som lar deg laste opp et bilde av deg selv og se hvordan du ville sett ut med forskjellige hår. Søk bare etter"virtual hair" e.l. Det du kan gjøre er jo å få klipt det litt opp under, for å lettere få til volum og tekstur og kanskje stripe det i jevne nyanser slik at det så vidt er synlig, men lager litt spill. Det liker ihvertfall jeg. Personlig liker jeg ikke sidecut, men jeg mener også at håret skal være noe personlig, så det er en vurdering du er nødt til å ta. Angående hår og klesstil har jo ikke det så mye og si. Man greier jo alltids å style håret sitt til outfitet, nesten uansett hvordan det er klipt. Du kan også gjøre som jeg har gjort noen ganger: Gå til frisøren og når du får spørsmål om hvordan du ønsker å få klipt håret sier du bare: Gjør hva du vil! Har fått noen dårlige og noen bedre sveiser etter slike stunts, men det er deilig med friske innspill når man er dritt lei det samme gamle håret. For øvrig er jo ikke knute midt oppe på hodet dumt: Endret 6. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Tenkte jeg skulle prøve "virtual hairstyle" nå! Har leita rundt på nettet etter tips, men syns det er så vanskelig! Har så utrolig lyst til å prøve noe nytt, samtidig som jeg kjenner det gamle henger igjen! Frister liksom ikke å klippe seg kort når jeg har spart så lenge, selvom det er egentlig det som frister mest! Men ja, skal tenke litt på det du sa! Takk for fine tips! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Spør de rundt deg. Det gjorde madamen når hu vurderte å klippe det kort. Hu fikk blankt nei fra meg. Case closed Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Har spørt typen min, og han syns overhodet ikke at jeg skulle klippe meg kort! Men men, vi får se åssen det går Har tenkt på noe lignende som det her http://styledevil.com/2010/08/stockholm/img_4782-2/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hør på han, ellers blir det satan og helvette. Kan ikke si jeg likte hårsveisen du linket til. Den ble litt for alternativ for min smak ihvertfall. Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hehe, joda, men regner med at han godtar det etterhvert, om jeg velger å klippe det! Jeg tenker sånn at det er kun nå jeg er ung, og det er nå jeg har mulighet til å eksprimentere med hår, både når det kommer til frisyrer og farger. Har ikke så lyst til å drive med sånt når jeg har passert over 20 osv. Åh, skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å ta et valg! :/ Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Har spørt typen min, og han syns overhodet ikke at jeg skulle klippe meg kort! Men men, vi får se åssen det går Har tenkt på noe lignende som det her http://styledevil.com/2010/08/stockholm/img_4782-2/ Vil vel kanskje slenge med at denne typen sveis er litt av typen "2010" generasjonen. Det er i det siste kommet veldig mye sær kles/hår-mote fra og med 2009, du kan jo f.eks bare ta en titt på Rihanna og Lady Gaga. Vel, om du ønsker å følge denne typen stil, så er det ditt valg. Personlig synes jeg det er kult å kunne stå fram som litt annerledes, selvom dette blir på en måte litt "wannabe" annerledes sånn som jeg føler det, hovedsakelig pga. alt synet på denne slags type mote. Hehe, joda, men regner med at han godtar det etterhvert, om jeg velger å klippe det! Jeg tenker sånn at det er kun nå jeg er ung, og det er nå jeg har mulighet til å eksprimentere med hår, både når det kommer til frisyrer og farger. Har ikke så lyst til å drive med sånt når jeg har passert over 20 osv. Åh, skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å ta et valg! :/ Det er vanskelig for deg å ta et valg fordi du er usikker på om det kommer til å passe deg. Av egen erfaring; kjør på. Jeg har angret på mye ting jeg har valgt å gjøre, men har alltid klart meg Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Jenter med langt hår <3 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Jenter med langt hår <3 Jenter med exstencions </3 Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Får ta meg en tur innom frisøren i morgen og fikse en avtale der! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Får ta meg en tur innom frisøren i morgen og fikse en avtale der! Ikke dumt Endret 6. september 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (Litt of topic)Har vurdert å klippe en meg en sidelugg lik den Shailene Woodley har(Bilde:http://m.virtualstar.com/Celebrities...ne_Woodley.jpg) Noen som vet hvilken hodeform det funker best for? Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 19. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Fikk ikke åpnet linken du sendte Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 ^ Uff da! Prød denne: http://m.virtualstar.com/Celebrities/A/Shailene_Woodley.jpg Eller du kan søke på shailene Woodley å se hvordan hår hun har Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (Litt of topic)Har vurdert å klippe en meg en sidelugg lik den Shailene Woodley har(Bilde:http://m.virtualstar.com/Celebrities...ne_Woodley.jpg) Noen som vet hvilken hodeform det funker best for? Ta med bildet til frisøren og spør om du passer til frisyren. Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (Litt of topic)Har vurdert å klippe en meg en sidelugg lik den Shailene Woodley har(Bilde:http://m.virtualstar.com/Celebrities...ne_Woodley.jpg) Noen som vet hvilken hodeform det funker best for? Ta med bildet til frisøren og spør om du passer til frisyren. Ja, det lønner seg når man er usikker! Men jeg vil tro at en sånn type lugg vil passe til de fleste Har selv hatt ganske så lik lugg i et par år nå, men er så lei av den så er klar for noe nytt snart Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (Litt of topic)Har vurdert å klippe en meg en sidelugg lik den Shailene Woodley har(Bilde:http://m.virtualstar.com/Celebrities...ne_Woodley.jpg) Noen som vet hvilken hodeform det funker best for? Ta med bildet til frisøren og spør om du passer til frisyren. Ja, det lønner seg når man er usikker! Men jeg vil tro at en sånn type lugg vil passe til de fleste Har selv hatt ganske så lik lugg i et par år nå, men er så lei av den så er klar for noe nytt snart Takk for svar For vel gjøre det da Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå