cool_water Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Jeg har googlet en del på nettet, men finner ikke ut hva søkerobotene til Bing og Yahoo heter, noen som vet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 så vidt jeg vet brukes ikke roboter i søkeprossesen. En robot (fra tsjekkisk robota, arbeid - se under) er en mekanisk og programmert enhet som utfører oppgaver for å hjelpe mennesker. men søkemotoren heter vel akkurat det du spør etter yahoo og bing. eller har jeg misforstått helt og du lurer på programerinspråk eller kodeord for utvikklingsmodellen til nåværende søkemotor? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) eller har jeg misforstått helt Det har du. Ta en titt på disse artiklene fra Wikipedia. cool_water: Yahoos robot heter Slurp, mens Bing kaller sin MSNBot 2. Redigert: La til kilde på Bingboten. Endret 6. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 lærte jeg noe i dag også Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Tusen takk! Har googlet lenge uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå