klev Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei Jeg har en 200GB harddisk som hadde 2 partisjoner, en på ca 145GB og andre på ca 45GB. Så skulle jeg slette begge partisjonene, å opprette en på 200. Men etter jeg gjordet det, så vart hele disken bare på 131GB...?? Vet att man ikke får alle de GB som står på disken, men mangle 70 er vel litt mye Hva gjør jeg? Brukte verktøyet i Win 7 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan du vise et bilde fra Diskbehandling? Eller bruke MBRlister og legge ut resultat. Se min signatur. Lenke til kommentar
klev Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Kan du vise et bilde fra Diskbehandling? Eller bruke MBRlister og legge ut resultat. Se min signatur. Det her du trenger? Er Disk 0 jeg lurer på MBRlist.txt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 OK, den viser at selve disken er på 137 GB. Det er noe spesiellt. Tallene er veldig karakteristisk for et problem som mange hadde for noen år siden, da XP ikke håndterte disker større enn 120 GB. Du kan sjekke denne tråden som diskuterer et tilsvarende problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå