Stephenjazz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Begynner å få troa nå på EM, men den avgjørende kampen blir mot Danmark i Parken. Tar vi poeng der tror jeg sansynligeten er meget stor for EM Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er det playoff for 2. plassen i gruppa? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dette minnet veldig om en viss semifinale i Champions league i år Når det spilles så gjennomført organisert defensivt er det ikke det minste flaut, måten vi spiller på. Drillo!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Er det playoff for 2. plassen i gruppa? Beste toeren går direkte til sluttspillet. Så om vi fortsetter å vinne kamper, kan vi fort gå videre uten å måtte spille playoff. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 EAT SHIT AND DIE DRILLO-HATERE. MANNEN ER ET GENI! Drapstrusler, dette må raporteres inn... For å være den negative av oss. En middels kamp av Norge, en ræva kamp av et dårlig Portugal, likevel 1-0 seier. Vi ligger for det meste bakover å satser på kontringer, og er ekstremt heldige på målet vårt. Egentlig en typisk 0-0 kamp. Og man trenger ikke være geni selv om man putter hele laget i forsvar og satser på kontringer. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da ser jeg absolutt ingen grunn til å ta av. Vi har spilt 2 av 8 kamper. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei det er sant Teipball, men jeg liker Drillo som sjef, jeg har alltid troen på at Norge kan vinne, og det ser nesten ut som spillerne også gjør det. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Døp om Karl Johans Gate til Kong Drillo's Aveny umiddelbart! 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er det playoff for 2. plassen i gruppa? Beste toeren går direkte til sluttspillet. Så om vi fortsetter å vinne kamper, kan vi fort gå videre uten å måtte spille playoff. Trodde Norges gruppe hadde 1 mindre lag enn de andre gruppene? Da spiller vel de 2 kamper mindre enn lagene fra de andre gruppene, og da skal det vel ganske godt gjøres å bli beste nummer 2 :/ Får rett og slett lagene i de største gruppene en fordel? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Norge vinner på en dag Gamst ikke er noe særlig bra. Det viser styrke Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jævli morro var det vertfall Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Er det playoff for 2. plassen i gruppa? Beste toeren går direkte til sluttspillet. Så om vi fortsetter å vinne kamper, kan vi fort gå videre uten å måtte spille playoff. Trodde Norges gruppe hadde 1 mindre lag enn de andre gruppene? Da spiller vel de 2 kamper mindre enn lagene fra de andre gruppene, og da skal det vel ganske godt gjøres å bli beste nummer 2 :/ Får rett og slett lagene i de største gruppene en fordel? Nei, det blir vel snarere en fordel tror jeg. Vi får de poengene mener jeg... Edit: Eller får vi 3 poeng? Ble usikker nå, litt dumt system uansett. Endret 7. september 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Haha, må jo si at BH Riise også har litt humor da Lenke til kommentar
Populært innlegg Geir M Skrevet 7. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2010 (endret) EAT SHIT AND DIE DRILLO-HATERE. MANNEN ER ET GENI! Drapstrusler, dette må raporteres inn... For å være den negative av oss. En middels kamp av Norge, en ræva kamp av et dårlig Portugal, likevel 1-0 seier. Vi ligger for det meste bakover å satser på kontringer, og er ekstremt heldige på målet vårt. Egentlig en typisk 0-0 kamp. Og man trenger ikke være geni selv om man putter hele laget i forsvar og satser på kontringer. Hvis du evner å kalle dette for en middels kamp av Norge da er du totalt ute av stand til å sette pris på god defensiv fotball. Dårlig kamp av Portugal? Ja, men vi GJØR DE DÅRLIGE. Dette er litt som når Stoke slår United eller Chelsea. Spiller for spiller skal det egentlig ikke gå. Men med Drillo går det gang etter gang etter gang, og det mot vesentlig bedre motstand. Bare siden han har gjort comeback har vi slått Frankrike, Tyskland, Slovakia, Sveits og Portugal. Alle lag som var med i VM, hvorav Tyskland, Frankrike og Portugal i teorien skal gi oss bank. Det er direkte latterlig hvor lite kred Drillo får fra enkelte her. Mannen er en trener-legende. Endret 7. september 2010 av Geir M 10 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Norge vinner på en dag Gamst ikke er noe særlig bra. Det viser styrke Gamst gjør en helt nydelig jobb defensivt i denne kampen. Jeg vet ikke hvordan kamp du så. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Norge vinner på en dag Gamst ikke er noe særlig bra. Det viser styrke Gamst gjør en helt nydelig jobb defensivt i denne kampen. Jeg vet ikke hvordan kamp du så. En kamp der Huseklepp var dagens beste og spilleren med mest teknikk, kjenner jeg Step-up rett. Og en kamp der PvM hadde scoret hat-trick om han hadde fått spille. Endret 7. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dette var noe annet enn Semb og Hareide. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Norge vinner på en dag Gamst ikke er noe særlig bra. Det viser styrke Gamst var norges beste offansivt, samtidig som han gjorde en god innsats defansivt. Ekkelt å si at det er bra at en ving gjør en fin defansiv innsats, men han gjorde da det. Den gjøken på motsatt side misser jo på så og si alt offansivt, men skal sies han ikke får like mye hjelp som Gamst offansivt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gamst var norges beste offansivt, samtidig som han gjorde en god innsats defansivt. Bull. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skjer med tomme tribuner i Parken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå