Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ja ja ja! Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Uten ord... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hangeland var dårlig sa du? Carew hadde ikke fart lenger sa du? Drillo var dårlig sa du? FUCK OFF, 1-0! Lenke til kommentar
Populært innlegg Geir M Skrevet 7. september 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 DRILLO = GUD 18 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ferguson gir flere sjanser selv om spilleren\keeperen tabber seg ut, så nei. Den henger ikke på greip. Så Sir Alex aksepterer slurv? Aksept og tilgivelse er to vidt forskjellige ting. 3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg er stum av beundring, dette var GULL. Rett og slett herlig, vi har full pott etter to kamper. I tidligere kvalifiseringer har jeg følt det har vært like greit at vi ikke har gått videre, selv om det har vært nære, siden laget har vært såpass dårlig. Nå ser jeg et lag som virkelig vil til EM. Dette skal vi ikke rote bort Eneste som sugde var at Danmark fikk 3 poeng helt på slutten. Uavgjort der hadde passet mer enn perfekt. Endret 7. september 2010 av Nevnarion Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Faen så herlig! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Nuvel. Tre poeng ned til Danmark som har en kamp mindre. Men Portugal på fjerdeplass passer ganske godt ja. Lenke til kommentar
AndaRockaz Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hvorfor gadd Portugal å tape? 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Drillo, gotta love that man Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ha! Nå lukter det EM Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Herlig, er stolt av gutta idag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er så jævlig stolt av å være nordmann akkurat nå. 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er ikke noe fan av Drillo, men idag er jeg glad i mannen. Uavhengig av spillestil gir alle 100% idag! Jeg tror det igjen er gøy å spille på landslaget, med media og folket tilbake på laget også så lukter dette godt, kanskje ikke EM helt enda. 4 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 JAA! FANTASTISK seier! Carew ofrer seg og Huseklepp fikser! Utrolig digg med seier mot Portugal! De spilte bra ikveld, likte også instatsen til Bjørn Helge Rise,han spilte bra! Drilloeffekten er digg Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 DRILLO = GUD DRILLO > GUD Hadde den mannen bare vært 10-20 år yngre. Synd at DK fikk det målet på overtid da, men vi har full pott, Portugal skal være gode for å kjempe om 1. plassen nå. Regner med at det kommer til å stå mellom Norge og Danmark... 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Perfekt oppsummert av Hyrlen! Pluss gitt Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 JAAAA!!! Får en god følelse av dette Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 DØ, Drillo-hatere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå