Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det kan bli uavgjort med bare litt uflaks. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kom igjen Norge! Helt inn nå! Score flere mål! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kom igjen Norge! Helt inn nå! Score flere mål! Gode råd, rart at de ikke har tenkt på det før! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 En dårlig kamp her betyr at Nani slår tilbake til helgen . Synd at Nani ikke ble tatt ut igjen nå though... Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vært mye rart bakover nå i 2., men jeg liker overgangene vi får og tar. Lukter Portugal-mål lang vei, håper jeg tar feil. Egentlig synes jeg vi gjør det bra.... husk det er Portugal vi spiller mot i en EM kvalifisering. Nesten hvilket som helst lag ville presset høyte når de ligger under mot slutten i en kvalikkamp. Når selveste Portugal faktisk ikke klarer mer enn de gjør i forhold til Norge er jeg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men i forhold til hvor solid det var i første så liker jeg det ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Haha, Ruud. Jeg hadde ledd så jævlig om Eduardo hadde tatt en Jamtfall der Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kickin some serious portuguese butt! Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men i forhold til hvor solid det var i første så liker jeg det ikke. - Spiller mot Portugal - Em kvalik - Vi leder - Vi har ballen mest - Det nærmer seg slutten 2 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men i forhold til hvor solid det var i første så liker jeg det ikke. - Spiller mot Portugal - Em kvalik - Vi leder - Vi har ballen mest - Det nærmer seg slutten Det er likevel dårligere forsvarsspill enn i første. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er likevel dårligere forsvarsspill enn i første. Er vel heller at forsvaret blir presset hardere.... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Vi har vunnet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fantastisk innsats av gutta i dag syns jeg. Herlig at vi viser Nani og guttegjengen hans at vi skal til EM. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 EAT SHIT AND DIE DRILLO-HATERE. MANNEN ER ET GENI! 7 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Yes herlig! Vi tar førsteplass i denne kvalikkgruppa! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Vi har vunnet, seieren er vår! Sykt, rett og slett sykt! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vi klarte det Helt fantastisk. Og Demidov.. damn boy! For et innhopp! Såg ut til å funke utmerket sammen med Hangeland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå