Ol'H Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Så hvordan forklarer du Barthez som førstekeeper i 4 år da? Fordi han var god i 3. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Har Drillo noengang uflaks? Jævlig til gullhår det er på den mannen. Queiroz må være tidenes dårligste manager. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 www.vglive.no 49,- for kampbillett.. Tror ikke jeg tar sjangsen på det da nettet her har vært helt på jordet i det siste. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Nja, gjorde mye rart de tre årene du snakker om også du. Sier ikke at han var dårlig, langt der i fra, men påstanden hans henger ikke på greip. Endret 7. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Du tenker på når han fintet Owen på ræva o.l ? Påstanden henger på greip. Den har bare ingen sammenheng med dette Endret 7. september 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hvem er sidekommentator hos Alsaker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ferguson gir flere sjanser selv om spilleren\keeperen tabber seg ut, så nei. Den henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Huseklepp er Norges beste. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Petter Myhre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Kom igjen Norge! Få innpå Braaten etterhvert, han er i form! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Nani er så jævla pussy! Stikk av. Takk. -- Nesten så jeg blir trist om vi ikke vinner, eller ihvertfall tar poeng nå. Vi burde ha fått et mål til. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) NEEEI!! HORESØNN! What? OFFSIDE Endret 7. september 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 oooh. Helvete Knudsen. Skjerpings! På håret Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 HVA FAEN HUSEKLEPP!?!?!?!? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Det jeg mente var at det er innprentet i filosofien hans(ballsikerhet, o.l). Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Haha, tenk hvor krise det er for Portugal å tape her... da ender de med ett poeng på 2 kamper Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Det er nå Drillo skal vise oss hva han er god for. Vi skal ri denne oksen til fløyta blåses! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Tar vi Portugal så SKAL vi ha sølv i EM siden Portugal har vunnet sølv i EM! Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Tar vi Portugal så SKAL vi ha sølv i EM siden Portugal har vunnet sølv i EM! Det betyr jo at vi skal ha gull Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Vært mye rart bakover nå i 2., men jeg liker overgangene vi får og tar. Lukter Portugal-mål lang vei, håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå