MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Huseklepp er god idag Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Seriøs MartinF? Han har vært elendig etter mitt syn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) To bytter på 37 min... Fack! Seriøs MartinF? Han har vært elendig etter mitt syn. Ja, så vidt jeg har sett, så har han fått til mye. Endret 7. september 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Aaah, Alsaker. feil igjen Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) hvor mange bytter har vi til rådighet idag, er det 3 bytter? Endret 7. september 2010 av slipten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan kunne Portugal slippe inn mål mot Norge? o_0 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Relativt fornøyd med omgangen Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Under normale omstendigheter hadde Riise vært bytttet ut. Det har jo ikke vært noe spill på vår høyrdeside. Bortsett fra målet har Huseklepp vært helt usynlig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vi slipper inn på personlig feil i andre, jeg kan sette penger på at den kommer fra Ruud eller Knudsen. Huseklepp og Gamst gjør virkelig en jobb i kombinasjon med backene. Kveler helt kantene til Portugal. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 For en herlig avslutning av Meireles. Lover godt foran karrieren i Liverpool. Du så ikke den syke syke pasningen han hadde med andre ord? Fy faen det var vakkert. Ikke minst hælsparket. Bra førsteomgang. Dette kan faktisk gå veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ellers så har Huseklepp fått til det meste av det lille Norge skaper. Må ha mer possesion, men det blir trangt på midten med 10 mann (5+5). Kunne godt sett at Riise hadde et bedre mottak på pasningen fra Gamst. Jeg lever i håpet på 3p, men det er jævlig idiotisk av kommentator å begynne å snakke om playoff. Snakkes om 45 laange. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan kunne Portugal slippe inn mål mot Norge? o_0 Ser du ikke kampen da? Carew kastet seg inn foran keeper med lange bein. Ballen triller til venstre, og huseklepp har åpent mål. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 synes riise egentlig var ganske god i første.. gamst derimot fikk jo ikke til noe før 2 gode forsøk på innlegg på overtid. Hauger og så jeg lite til. Whæler (eller hvordan det skrives) er det nesten litt bra ble byttet ut, virket usikker hele omgangen. Demidov er kanskje ikke den mest rutinerte tho ------ Mine tanker om omg 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Huseklepp! For en tabbe VdS hadde aldri gjort det der og der ser dere hvorfor SAF er Verdens beste manager. Han aksepterer ikke slurv! Bare for å svare på denne, hva har Alex Fergusen med denne tabben å gjøre? Eller Van der Sar for den sags skyld? for å sette det i perspektiv så hadde VdS aldri gjort det der. Og SAF aksepterer aldri slikt slurv... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan kunne Portugal slippe inn mål mot Norge? o_0 Ser du ikke kampen da? Carew kastet seg inn foran keeper med lange bein. Ballen triller til venstre, og huseklepp har åpent mål. Får dessverre ikke sett den. Tv'en er ute av funksjon for øyeblikket. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Huseklepp! For en tabbe VdS hadde aldri gjort det der og der ser dere hvorfor SAF er Verdens beste manager. Han aksepterer ikke slurv! Bare for å svare på denne, hva har Alex Fergusen med denne tabben å gjøre? Eller Van der Sar for den sags skyld? for å sette det i perspektiv så hadde VdS aldri gjort det der. Og SAF aksepterer aldri slikt slurv... Så hvordan forklarer du Barthez som førstekeeper i 4 år da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 www.vglive.no 49,- for kampbillett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå