Corlan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ruud er god nok. Ikke Riise nivå naturlig nok, men han er glatt like god som Høgli, og med bedre offensive kvaliteter. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://fotball.aftenposten.no/em/article179221.ece - Skremmende å se ham med spasmer, sier John Carew. Narr meg ikke til å le! Carew gottet seg over at den gamle fienden gikk på en smell. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg tipper Norge vinner 2-0. Eller så taper vi med en hel masse og landslaget går i kjelleren igjen. Tap 1-4 kan vi risikere mot et så bra lag. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hahaha Ruud tok han med vilje for å få spilletid Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Greit med uavgjort her? Tror det uansett blir kampene mot Danmark som blir avgjørende. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sant, men hvis vi hindrer Portugal i å ta 3 poeng her, så begynner veien deres mot gruppeseier å bli vanskelig, og det kan bli veldig åpent mellom oss, dk og portugal. Satser på at vi tar danskene hjemme, samt minst ett poeng i dag. Vi bør også slå Kypros x2 og Island hjemme. Da har vi 16 poeng pluss det vi ev. måtte ta bort mot Portugal og Danmark. Det burde ihvertfall holde til en andreplass, kanskje til og med første Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mine innlegg* Heia Nani. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Quisling/Judas Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvis vi faktisk greier å karre den sure ræva våres til EM, ender vi vel i gruppe med Spania, England og Tyskland. 0p og rett hjem. Men jeg tror ikke at vi kommer til EM engang jeg da. ja, jeg er pessimist du kjenner ikke til seeding? 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mine innlegg. Spent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Heia Norge! 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal ikke startoppstillingen snart offentliggjøres? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Drillo... Derfor. Ja nettopp. Var det jeg skulle si også. Med Drillo ved roret er det starks mer interessant. Vi kan vinne som følge av Drillos dyktighet som taktiker. Fulgte Drillo og landslaget nøye gjennom hele 90-tallet, og har stor tro på professor'n. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Norge! Vinn for oss etnisk norske. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal ikke startoppstillingen snart offentliggjøres? Den er gjortRisse byttes ut med Ruud. Carew går inn for Moa på topp, ellers er det det samme laget som mot Island. Undres fælt over hvorfor BHR får fornyet tillit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Berit Riise på TV2. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Med Hangeland som kaptein har vi gode muligheter. Han er jordnær og ikke opptatt av luksusliv og hårsjampo som visse andre på laget...... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Med Hangeland som kaptein har vi gode muligheter. Han er jordnær og ikke opptatt av luksusliv og hårsjampo som visse andre på laget...... Men han er født i USA da. Ikke etnisk norsk. Hvorfor ikke bruke Parr på VB? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Satan! Høres ut som det er skikkelig stemning på Ullevål i kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå