DJ_Dark Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Du failer igjen. Det skjer. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 det var andre jeg spurte. han skal få svare for seg selv. og det er ingenting som heter å faile når jeg bare spør ett spørsmål. det er ingenting som heter det på ett diskusjonsforum i det hele tatt...ute i Verden failer man i litt av hvert. Norge har failet i å kvalifisere seg til mesterskap ofte...DET er å faile. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Snakk om å ro seg vekk. La meg summere det for deg: 1. Du jubler fordi du tror at en 15. plass på FIFA-rankingen gir oss fler lag i Europacupene. 2. Jeg sier at det ikke er samme ranking for landslag og klubblag. 3. Du sier noen kan skyte deg om det ikke er den samme eller at det tells noe. 4. Jeg viser til at det er en egen ranking for klubblag og sier at jeg gladelig skyter deg. (UEFA-ranking og FIFA-ranking er faktisk ikke det samme. Overrasket?) 5. Du later som ingen ting ved å skrive "hva for noe?" 6. Rapporteringsnivået ditt er latterlig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Landslaget kan nok ikke redde norske klubblag sin manglende evne til å gjøre det bra i kvalikker til internasjonale turneringer. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Snakk om å ro seg vekk. La meg summere det for deg: 1. Du jubler fordi du tror at en 15. plass på FIFA-rankingen gir oss fler lag i Europacupene. 2. Jeg sier at det ikke er samme ranking for landslag og klubblag. 3. Du sier noen kan skyte deg om det ikke er den samme eller at det tells noe. 4. Jeg viser til at det er en egen ranking for klubblag og sier at jeg gladelig skyter deg. (UEFA-ranking og FIFA-ranking er faktisk ikke det samme. Overrasket?) 5. Du later som ingen ting ved å skrive "hva for noe?" 6. Rapporteringsnivået ditt er latterlig. jeg ror ikke noe sted. her er det ikke sjø, så det er uansett vanskelig... 1.jeg stiller faktisk ett spørsmål i det samme innlegget fordi jeg ikke var helt sikker. 4.siden det heter fifa og uefa-ranking så er jeg selvfølgelig ikke overrasket over det. spørsmålet var jo om ett lands prestasjoner kunne påvirke for serie i tillegg. og da tenkte jeg ikke over fifa/uefa punktet. 5.Jeg vet ikke hva du snakker om der, men spørsmålet mitt var til Andre om hans innlegg og ingen andre. Det står rett under hans innlegg og, så jeg trodde at folk skjønte det. Jeg skrev at det var til Andre over dette innlegget du skrev og. 6.Jeg rapporterer ting jeg mener bryter med retningslinjene. Om det er latterlig å rapportere slikt, da er det ingenting å rapportere i det hele tatt. Siden du ikke kan se hva jeg rapporterer eller ikke, så lurer jeg på hvorfor du skriver noe sånt. Endret 9. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 jeg ror ikke noe sted. her er det ikke sjø, så det er uansett vanskelig... HAHAHAHAHA 1.jeg stiller faktisk ett spørsmål i det samme innlegget fordi jeg ikke var helt sikker. Det du skrev etterpå igjen tyder at du allerede hadde trukket en konklusjon. 4.siden det heter fifa og uefa-ranking så er jeg selvfølgelig ikke overrasket over det. spørsmålet var jo om ett lands prestasjoner kunne påvirke for serie i tillegg. og da tenkte jeg ikke over fifa/uefa punktet. De ble, så vidt jeg vet, ikke særlig påvirket da Norge lå på 2. plass på FIFA-rankingen. 5.Jeg vet ikke hva du snakker om der, men spørsmålet mitt var til Andre om hans innlegg og ingen andre. Det står rett under hans innlegg og, så jeg trodde at folk skjønte det. Jeg skrev at det var til Andre over dette innlegget du skrev og. Og Andre skrev den til mitt innlegg. 6.Jeg rapporterer ting jeg mener bryter med retningslinjene. Om det er latterlig å rapportere slikt, da er det ingenting å rapportere i det hele tatt. Siden du ikke kan se hva jeg rapporterer eller ikke, så lurer jeg på hvorfor du skriver noe sånt. Jeg kjenner godt til din rapportering... Dessuten har du en latterlig lav terskel for hva du rapporterer. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 En Man.Utd-supporter (f.eks) vil jo oppleve den samme patriotismen på puben med kompiser og medsupportere i helgene, som andre supportere som drar på stadion. Skjønner det godt jeg, om enkelte fotballsupportere ikke vil ta del i skuffelsene og nederlagene som har fulgt landslaget de siste årene. Blir det et sluttspill vil det nok den økende interessen som har fulgt i Drillos kjølvann, bli enda større. Interessen rundt et lags supportere vil nautligvis øke når det spesifikte laget gjør det bra. Forskjellen er de som ikke støtter laget i motgang. For Norges del blir det for lettvint at det finnes plutselige medangssupportere. For mitt vedkommende er det bedre med et halvfullt Ulevaal med ekte supportere, enn fullsatt med 50% gratisbiletter. Entusiasmen skapes ikke av de mange som får gratisbiletter, men av den vanslige mannen i gata som kjøper biletter og støtter skikelig Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Det du skrev etterpå igjen tyder at du allerede hadde trukket en konklusjon. vet ikke jeg. vet bare at jeg stilte ett spørsmål. De ble, så vidt jeg vet, ikke særlig påvirket da Norge lå på 2. plass på FIFA-rankingen. da må du påpeke det da, istedenfor å skrive du failer Og Andre skrev den til mitt innlegg. da beklager jeg, var ikke slik det virket. Jeg kjenner godt til din rapportering... Dessuten har du en latterlig lav terskel for hva du rapporterer. Jeg spør deg igjen:Siden du ikke kan se hva jeg faktisk rapporterer, hvorfor skriver du dette? jeg rapporterer ting jeg mener bryter med retninglinjene... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Om jeg sier hei kan du få det til å bryte med retningslinjene. Men nå er det nok om dette. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Hva er det Drillo gjør nå som gjør Norge så mye bedre enn hva tilfellet var under Hareide? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Han vinner kamper? Han har også gitt en ny giv til spillergruppa. Spillerne virker å ha en mye større tro på seier i alle kamper nå, enn hvordan det var under Åge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Han spiller rett og slett på en måte som passer Norge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Han prøver ikke å fremstå at vi er bedre enn det vi faktisk er. Og det funker. Vi vinner kamper. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Drillo kjører all out defence i tilegg til å være en bedre motivator. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Motivasjon, og en konsistens som ikke Hareide var i nærheten av. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Vinne kamper med defensiv fotball > Tape kamper da vi skal etterligne Barcelona ANY DAY! 3 Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Bare til å hylle mannen med støvlene! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Når skal vi møte Danmark? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Mars, i Oslo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 La oss håpe på at mars viser seg fra sin værste side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå