Eparco Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg skal sette opp et sikret nettverk, etter at nettet mitt går veldig tregt! Så siden det er usikret nettverk, har alle tilgang til det! Men nå er jeg lei! Har lest på flere internettsider og fulgt run wizard på routeren, men jeg klarer ikke å koble meg til trådlaust på nettverket etter jeg har gjort alt wizard ber deg om å gjøre. Denne siden har jeg lest på : http://register.wireless.utoronto.ca/?page=dlink Alt fungerer helt fint, bortsett fra når jeg går på Start-Koble til--> DLINK...Etter jeg har trykt på den får jeg opp " Windows kan ikke koble til DLINK" Hva er det som er galt? Hva har jeg gjort feil? Er det noen som kan hjelpe meg for å få et sikret nett, slik at jeg kan surfe med toppspeed? Jeg kjører Windows Vista som OS.. Mvh Eparco! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Du bør du se på routerens passord osv. Og sørge for at du har brannmur. Ang. koble deg til, åpne cmd og bruk ipconfig /all. Så skriv inn Default Gateway IP addressen i browseren din, så bør du kunne koble deg til. Endret 6. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
rillto Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Bruke WEP kryptering. Det støttes av alle gamle nettverkskort.Bruker du WPA eller WPA2 kan du ha klientkort som ikke støtter dette. Da kommer du ikke inn på nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå