WarpX Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 [...] men jeg ser på postcounten din at du mest sannsynlig er en respektert bruker. Åh haha, logikken... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 *postcount+reaksjoner i tråden Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Som en rimelig ny forumbruker har jeg ikke sett til deg før, men jeg ser på postcounten din at du mest sannsynlig er en respektert bruker. Velkommen tilbake! Respektert er vel å dra den litt langt. Minneverdig tror jeg passer ganske bra Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva har skjedd meg deg da? Gift, barn? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Dahle er bare en gammel gris. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg minnes en viss sykkeltur jeg aldri fikk se noen bilder fra Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 EDIT: Tror jeg nå blanda med "Snekker'n". Men kom gjerne med noen hint på hvorfor jeg husker navnet så godt... Han var en gærning på å poste damer i babethreaden. Snekker'n mekka også et sinnsykt sexy kabinett i sin tid, er slik jeg husker han. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229553&st=1580 Stemmer det at det var fordi GF6 ikke kom med agp at Ni kon/oivind dahle skulle sykkle Oslo/Trondheim?. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dahle? Var ikke det mannen med så mye kvinnfolk bilder, dame historier og teorier? Mener jeg husker de var en luksus som 13-14åring Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ser ut som han forlot oss igjen etter første post. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 EDIT: Tror jeg nå blanda med "Snekker'n". Men kom gjerne med noen hint på hvorfor jeg husker navnet så godt... Han var en gærning på å poste damer i babethreaden. Snekker'n mekka også et sinnsykt sexy kabinett i sin tid, er slik jeg husker han. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229553&st=1580 Stemmer det at det var fordi GF6 ikke kom med agp at Ni kon/oivind dahle skulle sykkle Oslo/Trondheim?. Såvidt jeg husker så var det noe slikt ja. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 æsj hahaha, fittegulp. fy faen så bra:P den skal brukes senere:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå