Ni kon Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Long time no seen. Noen som kan oppdatere meg. Hva har skjedd, er darkness gift, lever fortsatt Herr Brun, er tom waits for Alice fortsatt moderator, er datasmurf fortsatt jomfru. Hilsen Dahle aka oivind dahle aka ni kon aka syklern osv.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Neimen hei. Long time no see, ja! darkness| har jeg ikke sett på en stund. Herr Brun lever fortsatt i beste velgående. TWFA er blitt admin, og Datasmurf er (sikkert) fortsatt jomfru. No idea. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er her jeg. Jeg er gift, er du? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ja, ja, ja og who cares Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 kan jeg åsså bli legedne som som dere?????????????????? tak! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 kan jeg åsså bli legedne som som dere?????????????????? tak! Lite trolig 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Som en rimelig ny forumbruker har jeg ikke sett til deg før, men jeg ser på postcounten din at du mest sannsynlig er en respektert bruker. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Herr Brun har fullført førstegangstjenesten og lever tross at han mistet en viktig del på den splitter nye HK-416 rifla han fikk utdelt. Datasmurf er fortsatt jomfru, men han har ikke postet bilde av seg selv i kjole på en stund. TWFA er ikke lenger moderator, men har tatt steget opp til administrator-rollen. For tiden så erter han ofte på seg forumets 4chan-tards ved å gå inn i tråden deres og forklare dem hvordan deres verdensbilde er feil. Simen1 er ikke lenger admin. Han har blitt degradert til moderator og bruker tiden sin på å skrive hvor ille microsft er. Ueland er heller ikke administrator lenger. Svikeren har forlatt drift til fordel for et bedre tilbud. 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Og L4r5 er fortsatt L4r5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Som en rimelig ny forumbruker har jeg ikke sett til deg før, men jeg ser på postcounten din at du mest sannsynlig er en respektert bruker. Velkommen tilbake! Øivind Dahle er superlegende her på forumet. Han er forumets Chuck Norris. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det var noe veldig kjent med oivind_dahle. Hvor har jeg det nicket/navnet fra? Bygde du pcer eller noe sånt for noen år siden (worklogs)? EDIT: Tror jeg nå blanda med "Snekker'n". Men kom gjerne med noen hint på hvorfor jeg husker navnet så godt... Endret 9. september 2010 av datating Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 BEVIS DET! Ungen i avataren er fortsatt den samme -> L4r5 er fortsatt L4r5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) EDIT: Tror jeg nå blanda med "Snekker'n". Men kom gjerne med noen hint på hvorfor jeg husker navnet så godt... Han var en gærning på å poste damer i babethreaden. Endret 9. september 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Herr Brun har fullført førstegangstjenesten og lever tross at han mistet en viktig del på den splitter nye HK-416 rifla han fikk utdelt. Datasmurf er fortsatt jomfru, men han har ikke postet bilde av seg selv i kjole på en stund. TWFA er ikke lenger moderator, men har tatt steget opp til administrator-rollen. For tiden så erter han ofte på seg forumets 4chan-tards ved å gå inn i tråden deres og forklare dem hvordan deres verdensbilde er feil. Simen1 er ikke lenger admin. Han har blitt degradert til moderator og bruker tiden sin på å skrive hvor ille microsft er. Ueland er heller ikke administrator lenger. Svikeren har forlatt drift til fordel for et bedre tilbud. åssen i helvete kan datasmuf være det? er vel nok bare fordi han ikke har funnet noen som lever opp til hans nivå tenker jeg. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 tsk tsk! Hvordan ble det med sykkelturen da? Mulig en og annen har glemt det, men noen av oss husker det.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er her jeg også fremdeles. Og jeg tror det er litt liv i babethreadene dine enda, selv om det meste er shikaru som poster asiatiske babes for tiden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fantastisk! Fikk du deg en "glasstav" til slutt, Ni Kon? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 tsk tsk! Hvordan ble det med sykkelturen da? Mulig en og annen har glemt det, men noen av oss husker det.... Stemmer! Var vel nevnt en snerten, rosa truse også? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heisann, Øivind! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå