Nødstopp Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I dag støvsugde jeg Pc'n for støv. Alt gjordes forsiktig med støvsugeren, og jeg brukte kost på enden så jeg ikke skulle skrape borti noe. Da jeg kobla den til igjen og startet den opp, virket alt helt normalt. Så åpner jeg MW2 for å spille med en venn, og når jeg kommer inn på menyen blinker alt lilla! Jeg har testet på flere spill, alle har det samme problemet. Jeg har prøvd å restarte, endre grafikkinstillinger, skjekke etter løse ledninger i kabinettet, men ingenting ser ut til å virke. Vær så snill å hjelp! Spesifikasjoner står i signatur. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Rosa? Høres veldig ut som skjermkabelen er løs enten bak skjermen eller på pc`n. Rosa skjerm er standard symptomer på løs skjerm-kabel Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Klarte å fikse det på en eller annen måte. Jeg tok av og på crossfire-bridgen og ledninger til skjermkortene, og rikset litt i dem. Nå fungerer alt som det skal Rosa? Høres veldig ut som skjermkabelen er løs enten bak skjermen eller på pc`n. Rosa skjerm er standard symptomer på løs skjerm-kabel Jeg skjekket det. Det som var rart var at det bare skjedde i spill. Endret 6. september 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ikke støvsug PCen med mindre du har en støvsuger beregnet for elektronikk. Det kan bygge seg opp statisk elektrisitet. Luft på boks er fint til rengjøring av PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå