Jooose Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hei. Bruker Roccat Valo Gaming tastatur atm, og det er ingen hemmelighet at det suger max. Tastene "henger etter" og det blir mange skriveleif hvis man ikke spammer backspace tasten. Så jeg er på utkikk etter ett nytt tastatur som ikke er like awkward som Roccat Valo. Har vurdert å kjøpe Logitech igjen men vil se på hvilke valg jeg har, og hva folk anbefaler. Det trenger ikke være noe spesielt fancy med farger og lys som koster mer enn tastaturet. Et tastatur for 500 + - er fint. Jeg vil ikke ha et som er trådløst, eller andre oppsett en Norskt (evt. Dansk). Har prøvdt et keyboard som jeg ikke husker helt hva var, men det hadde gummitopper på tastene som var myke og ekstremt behagelige i lengden. Noen forslag? Edit: Hadde vert greit med taster man kan styre musikken med også. (Play, Stop, Next, Mute etc.) Endret 6. september 2010 av Jooose Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har selv Roccat Arvo, og er strålende fornøyd, anbefaler det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå